  • Data: 2016-01-27 12:23:35
    Temat: Re: Stabilizator low drop
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2016 12:07, AlexY pisze:
    > [..]

    > Nie zobaczą bo ładowanie nie wystartuje poniżej 4.5V, w tym układzie
    > musi być step up, albo 2 ogniwa w szereg, najlepiej LiFePo.

    Przecież będzie step up, ale zasilany z ogniwa, a nie z prądnicy.
    Wątpię, aby się udało uzyskać 0,5A zasilając przetwornicę tylko z prądnicy.

    > Na samym stabilizatorze równoległym będziesz miał takie straty (0 do
    > 100% przy naładowanym ogniwie i braku obciążenia), że pozostałymi nie
    > masz nawet co się przejmować.

    To nie tak. Ze względu na charakterystykę prądnicy, nie będzie to tak
    jak mówisz. Prądnica fabrycznie ma zwarte styki na wypadek, gdyby ją
    używać bez podłączenia.

    --
    "Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
    by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,