  • 41. Data: 2013-05-20 10:53:01
    Temat: Re: Staaaary mandat..
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał
    W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:
    >Fałsz.

    Czekaj, dawniej to byl "poborca skarbowy" przy US, zwany popularnie,
    ale nieslusznie, komornikiem.
    Cos sie zmienilo ?

    >Fałsz.

    No coz, przepisy sa niejasne "[kary] orzeczonej nie wykonuje sie" ...
    i teraz tylko pytanie - czy wykonanie to sciagniecie, czy wykonanie to
    przeslanie papierow do poborcy/komornika.

    No i przepisy o kosztach poborcy moga byc inne niz komornicze.

    J.

  • 42. Data: 2013-05-20 16:39:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:knbgii$nrd$...@n...news.atman.pl...

    > Fałsz.

    > Fałsz.

    Konkrety?
    Szczególnie jak sobie wyobrażasz pozytywną egzekucję bez kosztów.

  • 43. Data: 2013-05-20 16:39:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:7...@p...pl.inv
    alid...

    > A mógłbyś wyjaśnić ten fałsz? Bo jeszcze nie tak dawno egzekucją
    > niezapłaconych mandatów zajmowały się urzędy skarbowe właśnie.

    Nadal się zajmują, sprawdzone tydzień temu empirycznie.

  • 44. Data: 2013-05-20 16:41:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    .pl...

    > Nie. Zablokuje konto do czasu spłaty zobowiązania. Też myślałem, że sobie
    > weźmie i po sprawie a tu nie.

    Nie konto, a kwotę na koncie.
    I do momentu skorzystana z zapisu w prawie bankowym o kwocie wolnej od
    egzekucji.

  • 45. Data: 2013-05-20 19:38:23
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 May 2013 16:39:46 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nadal się zajmują, sprawdzone tydzień temu empirycznie.

    Zależy kto wystawi mandat. Parkowanie na zakazie w Warszawie, mandat od
    SM,200zł list ze zdjęciem, próba odwołania,(nie żebym się tłumaczył, ale
    musiałem do latorośli do CZD w Międzylesiu dowieść coś ciężkiego, za 15 min
    wróciłem i stanąłem już tam gdzie przepisy pozwalają) nieudana, potem
    przyszło wezwanie do zapłaty, życiowe zamieszanie, zapomnienie, potem pół
    roku mieszkałem z dzieciakiem w Lublinie w szpitalu, nie było komu odbierać
    poleconych, przedlużyło się. Komornik, łączne koszty ponad 900zł. Tyle
    dobrze ,że można się z komornikiem dogadać, zwłoka, raty itp. Oczywiście,
    gdyby nie taki splot wydarzeń z mety bym zapłacił i zapomniał, cóż nauczka
    i niestety nie zawsze koszty dodatkowe to parę zł.

  • 46. Data: 2013-05-20 19:54:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Zależy kto wystawi mandat.

    U mnie zawsze to jest urząd wojewódzki, jako że nie parkuję w miejscach
    niedozwolonych.

  • 47. Data: 2013-05-21 08:46:40
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    news:519a35e9$0$26685>> Nie. Zablokuje konto do czasu spłaty zobowiązania. Też
    myślałem, że sobie

    > Nie konto, a kwotę na koncie.
    > I do momentu skorzystana z zapisu w prawie bankowym o kwocie wolnej od
    > egzekucji.

    Kwotą w całości zdeponowanych pieniędzy pomniejszoną o wartość zajęcia nie mogłem
    rozporządzać poprzez uzycie karty debetowej w sklepie (brak środków na koncie),
    przelewów (dostęp do konta zablokowany), bankomatu (brak środków na koncie). Mogłem
    pobrać tylko z kasy w oddziale. A że nie ma u mnie na wsi oddziału to wybaczcie ale
    dla mnie to jak blokada konta.

  • 48. Data: 2013-05-21 13:36:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, rzymo
    <r...@g...com> napisał(-a):

    > Tak, mBank.

    Złóż reklamację -- nie mają prawa pobierać opłat za egzekucję.

  • 49. Data: 2013-05-21 16:54:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > środków na koncie). Mogłem pobrać tylko z kasy w oddziale. A że nie ma u
    > mnie na wsi oddziału to wybaczcie ale dla mnie to jak blokada konta.

    Ty masz problem z bankiem, a nie z zajęciem.
    Zmień i po sprawie.

  • 50. Data: 2013-05-21 18:18:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
    om>, rzymo

    > Złóż reklamację -- nie mają prawa pobierać opłat za egzekucję.

    ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

    bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

    ciąć nalezy ale z głową.