-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Środkowy pas na S8
Date: Thu, 27 Feb 2014 18:21:01 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 38
Message-ID: <lens58$bs9$1@node2.news.atman.pl>
References: <len30l$4rr$1@node1.news.atman.pl> <lenecr$hjr$1@speranza.aioe.org>
<o...@l...harvard.local>
<1...@p...pl.invalid>
<o...@l...harvard.local>
<530f6ff7$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1393521640 12169 83.142.196.43 (27 Feb 2014 17:20:40
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Feb 2014 17:20:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <530f6ff7$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525655
[ ukryj nagłówki ]On 2014-02-27 18:02, Artur Maśląg wrote:
>> Z prawem (u nas) zgodne (to właśnie napisałem) - ale ze zdrowym
>> rozsądkiem już nie (to też napisałem) - to jest ryzykowny manewr,
>
> Zgadzam się z powyższym i zupełnie nie rozumiem dlaczego dopuszczono
> coś takie w Polsce. Pamiętam argumentację, że niby zbyt wiele osób
> blokuje pasy bardziej w lewo, więc zamiast zrobić z tym porządek,
> wprowadzono zapis dość głupi, który w efekcie pozwala np. na
> wyprzedzanie prawym pasem na rondach :>
Pewnie dlatego, że oprócz dróg A i S jest mnóstwo ulic o wielu pasach
lub jednokierunkowych w miastach i tam zakaz wyprzedzania z prawej byłby
nieco kuriozalny.
I co do zasady - uważam, że w "trasie" to należy się trzymać prawego
pasa, a w "mieście" wykorzystywać wszystkie w miarę równomiernie i
biorąc pod uwagę lokalne warunki - choćby przepuszczanie
zielonostrzałkowców, umożliwianie wyjazdu na prawy pas z
podporządkowanych czy nie przytulanie się do zaparkowanych aut jeśli
lewy jest wolny. Po to te pasy zbudowano, żeby z nich korzystać. Przy
czym S8 to podpada pod "trasę".
>> spora
>> ilość kierowców przy skręcie w prawo nie ma odruchu zerkania w lusterko
>> (stare nawyki, brak obycia z "szerszymi drogami", brak doświadczenia na
>> autostradach itp.
>
> Litości - w żadnym kraju EU (no chyba że pamiętam źle) nie ma
> dopuszczenia do wyprzedzania prawym pasem (z prawej strony) na
> szerokich drogach, autostradach itd.
Na pewno? Serio nie wiem - bo wydaje mi się, że w miastach jedzie się
jak się da i niek nie zastanawia się czy ten po jego lewej stronie nie
jedzie wolniej.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.02.14 18:25 Tomasz Gorbaczuk
- 27.02.14 18:28 Artur Maśląg
- 27.02.14 18:26 MadMan
- 27.02.14 18:32 Tomasz Gorbaczuk
- 27.02.14 18:40 Tom N
- 27.02.14 18:50 Artur Maśląg
- 27.02.14 18:54 charwel(Oo)==:::
- 27.02.14 18:53 Artur Maśląg
- 27.02.14 18:56 MadMan
- 27.02.14 19:00 Tomasz Gorbaczuk
- 27.02.14 19:02 J.F
- 27.02.14 19:04 Shrek
- 27.02.14 19:06 Tomasz Gorbaczuk
- 27.02.14 19:06 Artur Maśląg
- 27.02.14 19:16 Wiesiaczek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=