-
Data: 2020-09-04 21:27:42
Temat: Re: Sray, Play pomarudzić trzeba
Od: Adrian <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2020-09-04 o 11:12, Liwiusz pisze:
Po pierwsze, dziękuję za merytoryczną odpowiedź
> Wydesytylowałem z twojego postu jeden z problemów, który można by
> napisać w paru słowach: "naliczyli mi abonament za kolejny miesiąc, gdy
> ja przenoszę numer za parę dni", co wyjaśniłem, że nie ma w tym nic
> dziwnego.
Nie wszyscy mogą być i są tak doświadczeni jak Ty w tych sprawach.
Dodam, że uczono mnie aby opisywać problem od A do Z, tak aby nie było
dodatkowych pytań
> Pozostałej części twojego słowotoku już nie analizowałem, zwłaszcza że
> wymagałeś opinii prawnej na podstawie zawartych umów, a umów nie
> pokazywałeś.
Niestety nigdzie w moim poście nie padło pytanie o pomoc prawną, tylko
pytanie czy ktoś się z czymś takim już spotkał.
Dlatego numerów nie podawałem tylko opisałem je dokładnie.
>>>> Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play
>>>> i sprawę sam wyjaśnił.
>>>
>>> I to jeszcze naiwnym, skoro myślisz że konsultanci przeszukują usenet
>>> i dzwonią do niezadowolonych klientów.
>> Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.
>
> Sam użyłeś argumentu, że oddzwonili po twoim poście, tak jakby to miałby
> być argument, dlaczego mieliśmy się nad nim męczyć :)
Owszem, bo takie sytuacje miały wcześniej miejsce i to wielokrotnie.
Parku znajomych pisało na grupie i nagle problem się rozwiązuje od
strony operatora.
Ok, tak było wcześniej gdy budowano markę operatorów, więc czasy
dinozaurów. Widzę, że wszystko się już to pozmieniało.
>> Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i
>> na wszystko masz odpowiedź, tak?
>> No widzisz, kiedyś na tej grupie było inaczej, kiedyś ludzie sobie
>> pomagali, ale teraz jak widać już na to liczyć nie można.
>>
>> Reasumując, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :P
>
> Przede wszystkim podstawową zasadą jest zwięzłe opisanie problemu i
> zrobienie tego w taki sposób, aby dać innym szansę na pomoc.
Opisałem zwięźle i dokładnie, tak jak pisałem wcześniej, do A do Z.
Dodam, że operator do mnie zadzwonił i nawet te 5 zł., których w ogóle
nie kwestionowałem, mi uwzględnił, te 5 zł., które mi przez 3 miesiące
naliczał, więc FV -15 zł.
No i ciekawostka. Tej informacji (5 zł.) nie było na zgłoszeniu w
punkcie Play. Nadal twierdzisz, że nie czytają tej grupy?
Pozdrawiam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-02-20 Odśnieżanie samochodu(1)
- 2025-02-20 wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- 2025-02-20 OpenPnP
- 2025-02-20 taka skrzynka do kablowki
- 2025-02-20 SEMS Portal
- 2025-02-20 Piaseczno => Developer.NET <=
- 2025-02-20 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-02-20 Sędzia Bartosz Starosta z Justytucji nie potrafi uszanować zmarłych
- 2025-02-20 Kasa fiskalna warunki zwolnienia
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=