  • 31. Data: 2011-04-21 22:22:19
    Temat: Re: Sraczka wątkowa.
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > trochę w internecie? Cierń w dupie? He, chyba własnej :)
    >
    > Teraz napiszesz mi trochę mało inteligentnych słów użyźniając je wiązką
    > przekleństw, z wypominaniem KF, którego rzekomo nie potrafię obsłużyć.
    > Otóż potrafię, ale nigdy takiego nie używałem. Z dwóch powodów: pierwszy
    > - wciąż wiedza, jak zachowują się idioci, przydaje się w życiu, bo
    > czasem można takiego spotkać. A drugi powód jest nieco złośliwy -
    > wiedząc, że wszystko widzę, ale nie reaguję, karzę cię najmocniej. Mucho :)
    >
    > Złam się, wypij coś. I tak nie ma to żadnego znaczenia, a będzie ci lżej.

    Problemem każdego mesjasza jest szatan. Jako człowiek go nie
    pokonasz;)

    marek

  • 32. Data: 2011-04-21 23:01:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 6:39 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > się tylko wyjątkowo silnie pozbawieni gustu tandeciarze.
    >
    > Jakbyś był np. prezesem partii na P., to cierniem stanąłbyś.

    Czemu uwazasz, ze prezes Donald z partii na "P", staje cierniem?

    > Jako zły
    > człowiek dążący do skłócania głupich, ale jednak ludzi, mas ludzi.

    Jakie masy, taki prezes.
    Jak nie "kaczor", to "donald".
    Takich prezesow macie, jakich sobie wybieracie,
    Masy zawsze skladaly sie z idiotow - tak bylo, tak jest i tak bedzie.
    Sam jestes tego przykladem.

    > Ta sama mentalność, a pewnie i aparycja.

    Moze prezio z partii na "P", odziedziczyl mentalnosc dziadka z
    wehrmahtu.

    > A ty, co se możesz? Popajacować trochę w internecie?

    A ty, co se mozesz wiecej? Popajacowac troche wiecej w internecie?

    Jest tylko taka roznica, ze ty jako "czlowiek z dobrym gustem",
    osmieszasz sie znacznie bardziej niz jakis zwykly cham.
    Jakbys nie byl ulomny umyslowo, to moze bys to zrozumial.
    Ty nawet silnej woli nie masz, bo przepraszasz "pana wyszomira",
    obiecujesz ze juz wiecej nie bedziesz i gowno z tego wychodzi.

    > Cierń w dupie? He, chyba własnej :)

    Przeciez nie kto inny, tylko ty pisales, ze ja staje ci cierniem w
    dupie.
    Przeciez nie ubolewalbys tak nad moja dupa, za ja sam sobie staje
    cierniem we wlasnej dupie.

    > pozdrawia Adam

    Ziggy Photo - Professional photographer
    www.ziggyphotooonline.com

  • 33. Data: 2011-04-22 06:27:24
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Masy zawsze skladaly sie z idiotow - tak bylo, tak jest i tak bedzie.

    Do czego ma doprowadzić ta mantra? Jak już udowodnisz ostatniemu
    idiocie, że jest idiotą co wtedy? Chcesz mieć wyznawców na grupie
    foto?

    marek

  • 34. Data: 2011-04-22 15:00:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Apr 2011 22:39:04 +0200, Yogi(n) wrote:
    > Tylko i wyłącznie całkowite ignorowanie tego trolla sprawi, że po jakimś
    > czasie sobie pójdzie.

    Dawniej wylaczal się na dluzszy czas, gdy ci, ktorym costam naobiecywal
    delikatnie się przypominali.

    Moze kolejka od kalendarza zrobila by cos dla ogolu? :-)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns