eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSprzęt po gwarncjiRe: Sprzęt po gwarncji
  • Data: 2017-03-15 21:30:57
    Temat: Re: Sprzęt po gwarncji
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-03-15 o 00:17, JoteR pisze:
    > "Animka" napisał:
    >
    >> Chodziło mi szczególnie o szybkie psucie się głowic drukarek-
    >> szczególnie w tych kobylach Brother.
    >
    > E tam, trafiłaś na paskudny egzemplarz albo zalewałaś jakimiś
    > podejrzanymi atramentami (coś mi się kojarzą opowieści o zakupach
    > tuszu w Sadyba Mall).
    Kupowałam w Komputroniku, który tam miał swój sklep. Co prawda te tusze
    były tańsze od oryginałów.
    > Albo mnie się trafił wyjątkowy, bo od 8 lat grzecznie wszystko drukuje
    > pomimo nienajlepszego traktowania z odłączaniem od prądu na kilka
    > tygodni włącznie - w tym czasie nie mogła samooczyszczać głowicy. Ale
    > za to tylko na tuszach ActiveJet, a nie na popłuczynach po 3 zł z (za
    > przeproszeniem) Allegro.
    >
    Trafiłeś na uczciwy model z produkcji. Ja kupilam pewnie jakąś
    naprawianą przez ich serwis i sprzedaną w sklepie jako nową. Do tej pory
    brzęczy mi w uszach pedalski głosik onego z serwisu autoryzowanego.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: