eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSprzęt po gwarncjiRe: Sprzęt po gwarncji
  • Data: 2017-03-18 14:26:15
    Temat: Re: Sprzęt po gwarncji
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2017-03-15 14:28, J.F. wrote:
    > Cos w tym jest ... ale macie jakies doswiadczenia jaki procent sprzetu
    > konczy z powodu lutow, a jaki z powodu innych wad ?

    Na porządku dziennym są pękające kulki BGA w układach które
    wydzielajądużo mocy i przez to pojawiają sie naprężenia. Częsty
    przypadek w laptopach. Serwisy "garażowe" prawie na pewno wymienia je na
    Pb kiedy przelutowują taki scalak. Gdzieś są na necie zdięcia jak
    pokroili takie uszkodzone luty i widać jak kulka jest pęknięta. Ponadto
    wrócił problem wyrastania whiskerów. RoHS.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: