  • 11. Data: 2010-05-14 21:41:10
    Temat: Re: Sprzęgło - pudełko LUK a w środku Valeo - co jest grane?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hsk8gm$bm9$1@news.onet.pl...

    > ale przecież LUK nie jest producentem tylko z tego co pamiętam regeneruje
    > produkty innych firm i sprzedaje w swoim pudełku. Poprawcie mnie jeśli się
    > mylę.

    Ale jak można regenerować sprzegło? To tak jakby regenerować klocki.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2010-05-14 21:47:01
    Od: "Ni Knight" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Czytałem trochę że się zdaża LUK na zewnątrz, w środku Sachs itp.
    > Czy to normalne?
    > Na tarczy i docisku do Laguny II jest Valeo.

    Ja miałem odwrotnie. Kupiłem komplet sprzęgła Valeo do cytryny i w środku
    była tarcza Valeo, docisk chyba też Valeo, a łożysko wyciskowe było LUK.
    Wszystko oryginalnie zapakowane w pudle i zgrzane grubą folią. Cenowo też
    LUK/Valeo wychodzi podobnie, więc raczej sprzedawca nie kombinuje.

    pozdrawiam,
    Szymon

  • 13. Data: 2010-05-14 21:56:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Irokez pisze:

    > Czyli trzeba by otworzyć przed zakupem, przez neta to ciężko.
    > Zresztą do Laguny benzyny niewiele jest do wyboru.
    > Do spokojnej jazdy raczej Valeo wystarczy.

    Ja widzialem kpl. sprzegla markowane LUKiem.
    Jesli chodzi o Valeo to nacialem sie osobiscie. Po zamontowaniu okazalo
    sie ze tarcza bije i 850pln psu w d...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-05-15 00:33:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Irokez pisze:

    > Ale jak można regenerować sprzegło? To tak jakby regenerować klocki.

    Normalnie, mozna i nie jest to tak jakby regenerowac klocki.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2010-05-15 10:16:50
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Ale jak można regenerować sprzegło? To tak jakby regenerować klocki.

    A regeneracji klockow nie widziales?
    Kiedys klejenie nowych okladzin na stare blachy bylo norma...

    --
    Picasso

  • 16. Data: 2010-05-15 11:19:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 10:16:50 +0200, P_ablo wrote:

    >A regeneracji klockow nie widziales?
    >Kiedys klejenie nowych okladzin na stare blachy bylo norma...

    Nitowanie ?
    Klejenia nie pamietam, ale przeciez sie fabrycznie klei.

    Swoja droga ciekawe czemu tak skonczylismy - blacha potaniala,
    robocizna mechanikow podrozala, czy klejenie za dlugo trwa i wymaga
    pieca ?

    J.

  • 17. Data: 2010-05-16 00:07:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    P_ablo pisze:

    > Kiedys klejenie nowych okladzin na stare blachy bylo norma...

    w klockach do hamulcow tarczowych ?

    W bebnowych i szczekach to owszem, ale raczej sie nitowalo.

    KJ

  • 18. Data: 2010-05-16 09:17:01
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Swoja droga ciekawe czemu tak skonczylismy - blacha potaniala,
    > robocizna mechanikow podrozala, czy klejenie za dlugo trwa i wymaga

    Nituje sie dalej, ale w przypadku samochodow ciezarowych.

    --
    Karolek