    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Sprzedażsamochodu do Ukrainy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 21 Apr 2022 19:55:06 +0200

    On Thu, 21 Apr 2022 18:24:41 +0100, ddddddddddddd wrote:

    > tam gdzie go zarejestruję ;)
    > na umowie nic nie miałem, na świstku w dowodzie, który sprzedający
    > odsyła podałem dane z pamięci (w moim przypadku dane spółki)
    > auto zgłaszasz od razu do road taxu no i do ubezpieczenia

    A tu widzisz - odwrotny problem.
    Kupujący nie prze/zarejestruje, a sprzedawca bedzie mial klopot z
    mandatami.

    W UK zdaje sie jeszcze sporo kamer pilnujących podatku - to może
    szybko złapią.
    U nas jeszcze mogą przychodzic kary za autostrady :-)

    > tutaj też można, ale długo się tak nie pociągnie - jak zobaczą to na
    > kamerze w radiowozie (albo np. kieruje kobieta, a ubezpieczony jest
    > tylko facet) to zatrzymają

    No wlasnie ... ale akurat nie chce mi sie wierzyc, zeby płec
    sprawdzali.

    > tutaj nie ma z tym problemu, dopóki nie robisz tego na publicznym terenie ;)

    A woda podziemna plynie szeroko ...

    J.