  • Data: 2012-07-01 21:37:41
    Temat: Re: Sprzedaż motonga pytanko :)
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 lipca 2012 15:14:30 UTC+2 użytkownik mk napisał:
    > W dniu 2012-06-29 20:24, Grzybol pisze:
    > Ty nie chcesz oddac.
    > Mimo wszystko, jeśli jest "świadomy" to na delikatną propozycję
    > sprzedającego powinien przystać na (kiedyś było na liście):
    >
    > Ja, niżej podpisany

    Umowa to jeszcze rozumiem, chociaz nie wiem na ile poszczegolne zapisy tej umowy sa
    prawnie wiazace (paradoksem jest np. zobowiazanie do kupna motocykla w przypadku jego
    zniszczenia - wydaje mi sie, ze kupic mozna cos "tak, jak jest", a nie warunkowo,
    dopiero jesli zostanie uszkodzone).

    Co do dawania kasy w depozyt, to obawa jest taka sama, jak z daniem komus motocykla.
    Przyjezdzam, zostawiam gosciowi 20k, jade na przejazdzke wspaniala cbr-a, a po
    powrocie okazuje sie, ze pieniadze wyparowaly, a na miejscu czeka 3 osilkow i mowia
    "probowales ukrasc motocykl naszemu koledze":)

    Wydaje mi sie, ze jakims rozwiazaniem bylby rodzaj "szybkiej polisy" w rodzaju Auto
    Casco, ktora oplacalby jednorazowo (tylko na jazde probna w danym dniu) kupujacy.
    Warunkiem bylaby oczywiscie niska skladka, np. kilkadziesiat zl.

    --
    pzdr.,
    primuss