  • Data: 2012-07-02 16:39:55
    Temat: Re: Sprzedaż motonga pytanko :)
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-01 21:37:41 +0200, p...@g...com said:

    > Co do dawania kasy w depozyt, to obawa jest taka sama, jak z daniem komus m
    > otocykla. Przyjezdzam, zostawiam gosciowi 20k, jade na przejazdzke wspanial
    > a cbr-a, a po powrocie okazuje sie, ze pieniadze wyparowaly, a na miejscu c
    > zeka 3 osilkow i mowia "probowales ukrasc motocykl naszemu koledze":)

    Albo jeszcze inaczej: zostawiasz kasę, bierzesz na przejażdżkę i
    okazuje się, że: trójka wylata, na wyższych się dławi, ściąga w lewo,
    ma dziwne wibracje i w ogóle padliną jeździć się nie da, po powrocie
    facet daje umowę do podpisania, bo przecież już zapłaciłeś za sprzęta...

    Osobiście na parę oglądanych i nabywanych sprzętów nigdy nie
    zostawiałem kasy w zastawie, nigdy nie miałem problemu z jazdą próbną
    (zawsze zostawiałem puszkę, czy tam motór, którym przyjechałem), jak
    sprzedawałem, to też dawałem kluczyki (bez papierów) i mimo pewnych
    obaw i przelęków, jak dotąd nigdy żadne problemy z tego nie wynikały.

    de Fresz