  • 11. Data: 2010-05-31 17:57:27
    Temat: Re: Sprzedaż auta przed upływem 6mies
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał

    > Podatek od straty?

    A tych 19 sam zadeklarowal, czy Urzad mu taka wartosc w formie
    decyzji wyliczyl ?

    Bo jesli to pierwsze, to obawiam sie ze liczy sie kwota z umowy
    zakupu :-)

    Ale drugie byloby ciekawe ..

    J.

  • 12. Data: 2010-05-31 18:24:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 31 May 2010 17:31:19 +0200, w <hu0koc$1g4$1@news.onet.pl>,
    <s...@a...pl> napisał(-a):

    > Chyba 17k-15k :)

    Słusznie.

    > A to ciekawe?! Na jakiej podstawie?

    Ustawa podatkowa :). Są to koszty uzyskania przychodu.
    Naprawy, ulepszenia i koszty rejestracji na pewno, koszty ogłoszeń w celu
    sprzedaży auta, OC nie jestem pewny (tutaj byłoby lekkie naciąganie, niby to
    koszt magazywania rzeczy i obowiązkowy, ale...), w koszty można wrzucić również
    już zapłacony podatek PCC.

  • 13. Data: 2010-05-31 19:11:13
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po co piszesz, skoro nawet nie zadales sobie trudu zrozumiec wywod autora
    > watku.
    > Zaplaci podatek od 2tys. zł, uwzglednia sie to w PIT36, opodatkowanie
    > bodajrze na zasadach ogolnych.
    > Jarek

    Racja teraz widzę ze na umowie miał 15 a w US zapłacił od 19.
    Przepraszam za niedoczytanie.

    A swoja drogą, jak rozpatrzyłby to US gdyby na umowie miał 19 a sprzedawał
    za 17?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 14. Data: 2010-05-31 19:42:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Monday, May 31, 2010, 5:34:31 PM, you wrote:

    [...]

    [...]

    > Niekoniecznie, zależy co miał w papierach jako nabywca.

    Masz rację a ja nie doczytałem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-05-31 21:00:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2010 18:24:27 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Ustawa podatkowa :). Są to koszty uzyskania przychodu.

    Powodzenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2010-05-31 21:48:32
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    <s...@a...pl> napisał(-a):
    Ustawa podatkowa :). Są to koszty uzyskania przychodu.
    Naprawy, ulepszenia i koszty rejestracji na pewno, koszty ogłoszeń w celu

    Zycie Cie jeszcze naprostuje :)

    Jarek

  • 17. Data: 2010-05-31 23:05:06
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Podepne sie pod pyutanie. czy ten podatek dochodowy to place na koniec roku
    w rozliczeniu rocznym > czy tez musze zlozyc odrazu ? jesli tak to jak ?
    Czy do ceny zakupu moge doliczyc paragony za czesci ktore zainwestowalem w
    auto ?
    Pzdr
    PanAdol

  • 18. Data: 2010-05-31 23:52:59
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    >koszt magazywania rzeczy i obowiązkowy, ale...), w koszty można wrzucić również

    Tylko pytajacy DG chyba nie prowadzi. A dla OFNPDG (osoby fizycznej nie
    prowadzącej działalności gospodarczej) jakoś marnie widzę jakiekolwiek koszty.
    No może poza ew. kosztami pierwszej rejestracji.

  • 19. Data: 2010-05-31 23:58:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Tylko pytajacy DG chyba nie prowadzi. A dla OFNPDG (osoby fizycznej nie
    > prowadzącej działalności gospodarczej) jakoś marnie widzę jakiekolwiek
    > koszty.

    Po co ludzie wypowiadają się na tematy, o których nie mają pojęcia?
    A nabycia samochodu do kosztów też nie zaliczysz?

  • 20. Data: 2010-06-01 00:18:39
    Od: <s...@a...pl>

    > Po co ludzie wypowiadają się na tematy, o których nie mają pojęcia?
    > A nabycia samochodu do kosztów też nie zaliczysz?

    Przeczytaj uważnie poprzednie posty, a potem odpowiedz sobie na pytanie. Mówimy
    o kosztach, które zmniejszyłyby 2 tysiące "zysku". Już na początku odjęty jest
    koszt zakupu auta.