  • 11. Data: 2009-09-19 10:04:12
    Temat: Re: [SPAM] Sprzedam Hunda CB 750 Seven Fifty '00
    Od: "Kuczu" <p...@j...pl>

    Użytkownik "KLOSZ" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h90reg$oua$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > O! Agent sie znalazl.....
    > No dobra, to nie bylo trudne...., prawda? ;)

    Po prostu D... mi mowil ze po FJR ma wpasc gosc co mial SF. Wiec skojarzylem
    fakty :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-09-19 16:25:42
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Po prostu D... mi mowil ze po FJR ma wpasc gosc co mial SF. Wiec
    > skojarzylem fakty :)

    Moj Ty Sherlocku ;)

    Tak to prawda, Drutkowa FJR przewedrowala dzis w moje lapy.

    Z tego wszystkiego na twarzy wyskoczyl mi banan.

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 2001 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 13. Data: 2009-09-19 16:55:55
    Temat: Re: Sprzedam Hunda CB 750 Seven Fifty '00
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 19 Wrz, 09:10, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Jeszcze Doktorski swoja FJR chce sprzedac.... :)
    No tak. Juz za chwileczke, juz za momencik....

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 14. Data: 2009-09-19 17:34:30
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "KLOSZ" pod ścisła ochroną:

    W rzeczywistosci miast SF miał SYF, więc pagib jak JFK. Potem D... mi mówił,
    że ma jeszcze ZX do obadania, ale po tym jak zdoopal SPR z FJR, CHWDP;-)

    Zdroofka konspiracyjne J....y