  • 11. Data: 2010-06-04 09:15:34
    Temat: Re: Sprzedam Hondę CBR1100XX
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-04 11:08, Ivam pisze:
    > Ale rozumiem, ze tego prawdziwego, ktory malo pali, ma dobre hamulce i
    > jest na tyle niski, ze mozna wygonie postawic cala stope o podloze,
    > czyli FZS'a? ;)

    He he, brzmi jak opis jakiegoś skuterka :)

    Na jakość hebla nie narzekam a na postoju stopa cała na ziemi.
    Co do niskiego spalania to słyszałem, że są takie sprzęty, ale jeszcze
    żadnego nie widziałem :)

    --
    duddits

  • 12. Data: 2010-06-04 10:05:10
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
    > Na jakość hebla nie narzekam

    Najwidoczniej nie miales do czynienia z monoblokami od starszego
    fazera/R6/R1 etc.

    > a na postoju stopa cała na ziemi.

    To znaczy, ze wysoki jestes;)

    Ja przymierzalem sie do FZ'ta i kawalek sie przewiozlem. Zdecydowalem sie na
    starszy model, bo:
    1) hample sa naprawde wieeeeeele lepsze
    2) siegam do ziemi noga, ale ciezko jest;)
    3) jest na gaznikach - mniej pali i wrazie "w" jestem w stanie sam sporo
    zrobic

    Do ogromnych zalet nowszego modelu (FZ) nalezy:
    1) zajebisty wyglad tylnej czesci (te puchy pod siedzeniem i lampa pierwsza
    klasa)
    2) zejebisty wyglad ramy
    3) wtrysk - a raczej jego bezobslugowosc, az sie cos nie zjebie

    > Co do niskiego spalania to słyszałem, że są takie sprzęty, ale jeszcze
    > żadnego nie widziałem :)

    Jak jezdze spokojnie do roboty to mieszcze sie ponizej 5,5 na setke, a jak
    katuje to troszeczke ponizej 7. Narazie najwiecej mi sie udalo 6,8. Ale mam
    wrazenie, ze dam rade w koncu ta granice 7 pokonac, ale latwo nie bedzie:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2010-06-04 10:31:38
    Od: duddits <d...@N...pl>

    To się nam offtopicznie zrobiło :), ale zanim dostaniemy zjebki ... ;-p

    W dniu 2010-06-04 12:05, Ivam pisze:
    > Najwidoczniej nie miales do czynienia z monoblokami od starszego
    > fazera/R6/R1 etc.

    No fakt, mój FZ6 jest z 2008.

    > To znaczy, ze wysoki jestes;)

    Ee, tam. 1.80.

    > Ja przymierzalem sie do FZ'ta i kawalek sie przewiozlem. Zdecydowalem
    > sie na starszy model, bo:
    > 1) hample sa naprawde wieeeeeele lepsze
    > 2) siegam do ziemi noga, ale ciezko jest;)

    To może Ty z tych mniejszych raczej jesteś? :)

    > 3) jest na gaznikach - mniej pali i wrazie "w" jestem w stanie sam sporo
    > zrobic

    Ja takie rzeczy olewam (w sensie oszczędności na paliwie), wiedziałem w
    co się pakuję kupując moto :)

    > Do ogromnych zalet nowszego modelu (FZ) nalezy:
    > 1) zajebisty wyglad tylnej czesci (te puchy pod siedzeniem i lampa
    > pierwsza klasa)

    To już przeszłość. W FZ8 rura powędrowała z powrotem na bok.
    Dodatkowo akcesoryjne zabawki łatwiej dobrać do takiego, powiedzmy,
    klasycznego wydechu.

    > 2) zejebisty wyglad ramy

    :) W sumie to niespecjalnie na to patrzyłem podczas wybierania sprzęta.

    [..]
> [...]
    > jak katuje to troszeczke ponizej 7. Narazie najwiecej mi sie udalo 6,8.
    > Ale mam wrazenie, ze dam rade w koncu ta granice 7 pokonac, ale latwo

    Ja ciągle sobie obiecuję spokojną jazdę do pracy, ale coś nie bardzo mi
    wychodzi.
    Za to rzeczywiście w trasie raz mi się udało przejechać ~320km na jednym
    tankowaniu.

    --
    duddits

  • 14. Data: 2010-06-04 10:55:14
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

    > No fakt, mój FZ6 jest z 2008.

    Niewazne. Kazdy FZ 6 ma zwykle zaciski. Dopiero 8 i kilofazer ma pozadne
    hamulce (tez monobloki).

    > To może Ty z tych mniejszych raczej jesteś? :)

    Z 5-10cm nizszy od Ciebie.

    > Ja takie rzeczy olewam (w sensie oszczędności na paliwie), wiedziałem w
    > co się pakuję kupując moto :)

    Oszczednosc na paliwie to ja w sumie tez olewam, ale milo jest kiedy pali
    mniej niz kiedy pali wiecej.

    > To już przeszłość. W FZ8 rura powędrowała z powrotem na bok.
    > Dodatkowo akcesoryjne zabawki łatwiej dobrać do takiego, powiedzmy,
    > klasycznego wydechu.

    Eeee tam pelno tego ... a trzy/cztery rury wychodzace spod siodla w stylu mv
    agusty i naprawde nic piekniejszego wyobrazic sobie nie moge.

    > :) W sumie to niespecjalnie na to patrzyłem podczas wybierania sprzęta.

    W starszym jest zwykla stalowa rurowka. Wyglada duzo gorzej.

    > Ja ciągle sobie obiecuję spokojną jazdę do pracy, ale coś nie bardzo mi
    > wychodzi.

    Ja do pracy mam 45km kiepskich drog i 5km zajebistych. Na kiepskich problem
    jest jechac szybciej niz 100, a do tego przez las, wiec trzeba na zwierza
    uwazac.

    > Za to rzeczywiście w trasie raz mi się udało przejechać ~320km na jednym
    > tankowaniu.

    A ile w FZ'cie do baku wchodzi? Nawet nie wiem. Ja u siebie zwykle robie
    kolo 200-250km i tankuje, bo do najblizszej stacji od domu mam ~30km, wiec
    wole nie ryzykowac pchania do stacji, w razie gdyby mi braklo wachy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-06-04 11:41:57
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-04 12:55, Ivam pisze:
    > Niewazne. Kazdy FZ 6 ma zwykle zaciski. Dopiero 8 i kilofazer ma pozadne
    > hamulce (tez monobloki).

    Pewnie zależy od stylu jazdy. Oczywiście lepiej mieć lepsze niż gorsze,
    ale w tych które mam sprawności mi nie brakuje.

    > Oszczednosc na paliwie to ja w sumie tez olewam, ale milo jest kiedy
    > pali mniej niz kiedy pali wiecej.

    No pewnie że tak, ale żebym tym 0.5-1L (niech będzie nawet i 2L) na
    100km się kierował przy zakupie to nie powiem :)

    [..]
    > A ile w FZ'cie do baku wchodzi? Nawet nie wiem. Ja u siebie zwykle robie
    > kolo 200-250km i tankuje, bo do najblizszej stacji od domu mam ~30km,
    > wiec wole nie ryzykowac pchania do stacji, w razie gdyby mi braklo wachy.

    Cirka ebaut 19L. Tyle teorii, bo głównie po mieście jeżdżę i średnie
    spalanie mam w granicach 8-9L :)

    --
    duddits

  • 16. Data: 2010-06-04 12:07:47
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
    > Pewnie zależy od stylu jazdy. Oczywiście lepiej mieć lepsze niż gorsze,
    > ale w tych które mam sprawności mi nie brakuje.

    Tu nawet nie ma znaczenia sprawnosc w sensie sila hamowania, bo tego brakuje
    bardzo niewielu japonskim sprzetom.

    Dozowalnosc i wyczucie to jest wlasnie to czego brakuje wiekszosci tych
    sprzetow na ktorych jezdzilem. Klockowate hamulce bandita byly dla mnie
    szczytem wszystkiego co najgorsze.

    > No pewnie że tak, ale żebym tym 0.5-1L (niech będzie nawet i 2L) na
    > 100km się kierował przy zakupie to nie powiem :)

    Ekhm... 0,5-1 to faktycznie nie ma co sie martwic, ale tak jak piszesz
    potem, ze masz w granicach 8-9 to to jest praktycznie 150% mojego spalania;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 17. Data: 2010-06-04 12:16:15
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-04 14:07, Ivam pisze:
    > Tu nawet nie ma znaczenia sprawnosc w sensie sila hamowania, bo tego
    > brakuje bardzo niewielu japonskim sprzetom.

    A to ja nie o tym sensie. Mówiłem ogólnie.

    > Dozowalnosc i wyczucie to jest wlasnie to czego brakuje wiekszosci tych
    > sprzetow na ktorych jezdzilem. Klockowate hamulce bandita byly dla mnie
    > szczytem wszystkiego co najgorsze.

    No nie jeździłem Banditem, więc się nie wypowiem.
    Ze swoich jestem zadowolony i już :)

    > Ekhm... 0,5-1 to faktycznie nie ma co sie martwic, ale tak jak piszesz
    > potem, ze masz w granicach 8-9 to to jest praktycznie 150% mojego
    > spalania;)

    Jak Ty przez jakieś lasy do roboty jeździsz to nie ma co się dziwić :)
    Ja jestem "skazany" na dojazd kanionem i lawirowanie pomiędzy samochodami.
    Plus (znaczy minus) stanie na światłach.

    Ogólnie dalsza dyskusja o spalaniu nie ma sensu. Ja się zgadzam, że
    starsze Fazery z gaźnikiem były oszczędniejsze, dla mnie nie jest to po
    prostu problem :)

    --
    duddits

  • 18. Data: 2010-06-04 12:29:56
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
    > No nie jeździłem Banditem, więc się nie wypowiem.

    Przewiez sie. Zdziwisz sie jaki mieciutki, niehamujacy i nieprzyspieszajacy
    to sprzet;)

    > Ze swoich jestem zadowolony i już :)

    Przewiez sie starszym fazerem to zmienisz zdanie;)

    > Jak Ty przez jakieś lasy do roboty jeździsz to nie ma co się dziwić :)

    Nie powiedzialem, ze przez miasto nie jezdze. I nawet przez miasto nie dalem
    rady wejsc powyzej 7.

    > Ogólnie dalsza dyskusja o spalaniu nie ma sensu. Ja się zgadzam, że
    > starsze Fazery z gaźnikiem były oszczędniejsze, dla mnie nie jest to po
    > prostu problem :)

    Dla mnie to tez nie byl glowny argument. To bylo tak przy okazji. Cos jak
    duzy bagaznik w miejskim hatchbacku - fajnie jak jest, ale nie jest to
    argument decydujacy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 19. Data: 2010-06-04 12:47:17
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-04 14:29, Ivam pisze:
    > Przewiez sie. Zdziwisz sie jaki mieciutki, niehamujacy i
    > nieprzyspieszajacy to sprzet;)

    Ano, i tak chciałem Gladiusa popróbować z ciekawości to i Bandita
    przetestuję przy okazji.

    > Przewiez sie starszym fazerem to zmienisz zdanie;)

    Będzie okazja to chętnie.

    > Nie powiedzialem, ze przez miasto nie jezdze. I nawet przez miasto nie
    > dalem rady wejsc powyzej 7.

    To bardzo ładnie w takim razie.

    --
    duddits