  • Data: 2010-06-04 10:55:14
    Temat: Re: Sprzedam Hondę CBR1100XX
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:huakm9$6q9$...@i...gazeta.pl...

    > No fakt, mój FZ6 jest z 2008.

    Niewazne. Kazdy FZ 6 ma zwykle zaciski. Dopiero 8 i kilofazer ma pozadne
    hamulce (tez monobloki).

    > To może Ty z tych mniejszych raczej jesteś? :)

    Z 5-10cm nizszy od Ciebie.

    > Ja takie rzeczy olewam (w sensie oszczędności na paliwie), wiedziałem w
    > co się pakuję kupując moto :)

    Oszczednosc na paliwie to ja w sumie tez olewam, ale milo jest kiedy pali
    mniej niz kiedy pali wiecej.

    > To już przeszłość. W FZ8 rura powędrowała z powrotem na bok.
    > Dodatkowo akcesoryjne zabawki łatwiej dobrać do takiego, powiedzmy,
    > klasycznego wydechu.

    Eeee tam pelno tego ... a trzy/cztery rury wychodzace spod siodla w stylu mv
    agusty i naprawde nic piekniejszego wyobrazic sobie nie moge.

    > :) W sumie to niespecjalnie na to patrzyłem podczas wybierania sprzęta.

    W starszym jest zwykla stalowa rurowka. Wyglada duzo gorzej.

    > Ja ciągle sobie obiecuję spokojną jazdę do pracy, ale coś nie bardzo mi
    > wychodzi.

    Ja do pracy mam 45km kiepskich drog i 5km zajebistych. Na kiepskich problem
    jest jechac szybciej niz 100, a do tego przez las, wiec trzeba na zwierza
    uwazac.

    > Za to rzeczywiście w trasie raz mi się udało przejechać ~320km na jednym
    > tankowaniu.

    A ile w FZ'cie do baku wchodzi? Nawet nie wiem. Ja u siebie zwykle robie
    kolo 200-250km i tankuje, bo do najblizszej stacji od domu mam ~30km, wiec
    wole nie ryzykowac pchania do stacji, w razie gdyby mi braklo wachy.

    --
    pzdr:
    Ivam