  • Data: 2010-06-04 10:31:38
    Temat: Re: Sprzedam Hondę CBR1100XX
    Od: duddits <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To się nam offtopicznie zrobiło :), ale zanim dostaniemy zjebki ... ;-p

    W dniu 2010-06-04 12:05, Ivam pisze:
    > Najwidoczniej nie miales do czynienia z monoblokami od starszego
    > fazera/R6/R1 etc.

    No fakt, mój FZ6 jest z 2008.

    > To znaczy, ze wysoki jestes;)

    Ee, tam. 1.80.

    > Ja przymierzalem sie do FZ'ta i kawalek sie przewiozlem. Zdecydowalem
    > sie na starszy model, bo:
    > 1) hample sa naprawde wieeeeeele lepsze
    > 2) siegam do ziemi noga, ale ciezko jest;)

    To może Ty z tych mniejszych raczej jesteś? :)

    > 3) jest na gaznikach - mniej pali i wrazie "w" jestem w stanie sam sporo
    > zrobic

    Ja takie rzeczy olewam (w sensie oszczędności na paliwie), wiedziałem w
    co się pakuję kupując moto :)

    > Do ogromnych zalet nowszego modelu (FZ) nalezy:
    > 1) zajebisty wyglad tylnej czesci (te puchy pod siedzeniem i lampa
    > pierwsza klasa)

    To już przeszłość. W FZ8 rura powędrowała z powrotem na bok.
    Dodatkowo akcesoryjne zabawki łatwiej dobrać do takiego, powiedzmy,
    klasycznego wydechu.

    > 2) zejebisty wyglad ramy

    :) W sumie to niespecjalnie na to patrzyłem podczas wybierania sprzęta.

    [..]
    > Jak jezdze spokojnie do roboty to mieszcze sie ponizej 5,5 na setke, a
    > jak katuje to troszeczke ponizej 7. Narazie najwiecej mi sie udalo 6,8.
    > Ale mam wrazenie, ze dam rade w koncu ta granice 7 pokonac, ale latwo
    > nie bedzie:)

    Ja ciągle sobie obiecuję spokojną jazdę do pracy, ale coś nie bardzo mi
    wychodzi.
    Za to rzeczywiście w trasie raz mi się udało przejechać ~320km na jednym
    tankowaniu.

    --
    duddits