  • 11. Data: 2009-12-02 12:04:28
    Temat: Re: Sprzedam Deauville '98
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Baranski":
    >Ale do rzeczy. Marcin, zerknij jeszcze na pompę paliwa,

    Dokladnie o tym samym pomyslalem ;-)

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 12. Data: 2009-12-02 12:12:49
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 02 Dec 2009 13:04:28 +0100, magnes <m...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Dokladnie o tym samym pomyslalem ;-)

    No, w mojej NTV też pompa padała aż w końcu padła zupełnie,
    teraz leży na półce i czeka aż będę miał czas zabrać
    się za wymianę styków a ja jeżdżę bez, konieczność tankowania
    po jakichś 200 km zamiast 300 jest nieco irytująca ale poza
    tym chodzi całkiem OK

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 13. Data: 2009-12-02 12:20:16
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    magnes wrote:
    > Użytkownik "Lukasz Baranski":
    > Dokladnie o tym samym pomyslalem ;-)

    Czy wy serio myślicie, że sprzedawałbym motor w który tyle włożyłem
    serca i kasy, który to model mi pasuje na całej linii, bo nie
    sprawdziłem takiej pierdoły jak pompa paliwa? No panowie...

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 14. Data: 2009-12-02 12:38:45
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" napisał w wiadomości:

    > Czy wy serio myślicie, że sprzedawałbym motor w który tyle włożyłem serca
    > i kasy, który to model mi pasuje na całej linii, bo nie sprawdziłem takiej
    > pierdoły jak pompa paliwa? No panowie...

    A co to ja wrozka jakas? O pompie akurat nic nie pisales ;-)

  • 15. Data: 2009-12-02 12:53:15
    Od: n...@s...com

    On Wed, 02 Dec 2009 13:12:49 +0100, "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    wrote:

    >teraz leży na półce i czeka aż będę miał czas zabrać
    >się za wymianę styków a ja jeżdżę bez, konieczność tankowania

    idz do larsou i za 60-80zl kup zestaw naprawczy.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 16. Data: 2009-12-02 13:45:16
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 02 Dec 2009 13:53:15 +0100, <n...@s...com> wrote:

    [...]
    > idz do larsou i za 60-80zl kup zestaw naprawczy.

    O, a mają? Jak ostatnio sprawdzałem to nie znalazłem, ale
    może źle szukałem :-) Dzięki :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 17. Data: 2009-12-02 15:53:55
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    > O, a mają? Jak ostatnio sprawdzałem to nie znalazłem, ale
    > może źle szukałem :-) Dzięki :-)

    Jest tu (kod towaru: 3411000)
    http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQxMTAwMA==&t=zestaw naprawczy pomp

    Koszt - 60 zl. Spokoj na nastepne 30kkm - bezcenny :)
    Swoja droga mozna tam tez zobaczyc w jakich innych moto byly te pompy
    (a byly nie tylko w Hondach), moze byc przydatne jak sie komus nagle
    zacznie dusic drynda na trasie..

    __
    Lukasz Baranski,
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 18. Data: 2009-12-02 16:04:41
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Czy wy serio myślicie, że sprzedawałbym motor w który tyle włożyłem
    > serca i kasy, który to model mi pasuje na całej linii, bo nie
    > sprawdziłem takiej pierdoły jak pompa paliwa? No panowie...

    Jeśli wszystko sprawdziles i nigdzie-nic to...
    sprawdz jeszcze raz.

    cieszesiezemoglempomoc.

    Wiesz dlaczego tak duzo osob przychodzi tu z problemem a potem nie
    napisza co bylo przyczyna ?

    Bo duza czesc z nich w trakcie rozwiazywania niezwykle skomplikowanego
    problemu technicznego (NSPT) znajduje absolutnie nieskomplikowana
    pierdole (ANP) ktora wczesniej przeoczyli.

    KJ badacz zachowan usenetu

  • 19. Data: 2009-12-02 19:49:23
    Od: n...@s...com

    On Wed, 02 Dec 2009 17:04:41 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Wiesz dlaczego tak duzo osob przychodzi tu z problemem a potem nie
    >napisza co bylo przyczyna ?

    Bo glupio sie przyznac ze do gaznika wpadl kiep z carmena ;)

    pozdr
    newrom

  • 20. Data: 2009-12-02 19:53:21
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***newrom
    Bo glupio sie przyznac ze do gaznika wpadl kiep z carmena ;)

    Jeszcze robiom te fajki??? super, byly lepsze od Astorii i DS-ów :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze