  • 71. Data: 2018-11-08 02:20:23
    Temat: Re: Sprzedałem samochód
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RadoslawF pisze tak:

    > nikt nie odeśle zdecydowanego kupującego na drzewo za kilkaset
    > złotych zwrotu ubezpieczenia.

    Marnotrawstwo. Przecież to może być nawet 500 plus do kieszeni :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 72. Data: 2018-11-08 05:33:59
    Od: "TeRa" <t...@r...pl>

    > Jeśli przed kupnem, to nie może wypowiedzieć, a jak po kupnie, to już nie
    > sprzedającego sprawa.
    > --
    > Liwiusz

    Sprzedałem samochód, ale umowę OC nadal mam ważną i nadal ja mam
    umowę z ubezpieczycielem na OC. Po sprzedaży samochodu informuję
    ubezpieczyciela o sprzedaży i umowa ulega rozwiązaniu, ale nie muszę
    informować i umowa jest ważna nadal.

  • 74. Data: 2018-11-08 06:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zwrot dostaje sprzedający.

    Ach, jak wypowie kupujacy... Rozumiem.

    A jezeli kupujacy poinformuje TU o kupnie auta, TU przeliczy składke,
    zmieni dane posiadacza polisy na aktualne a potem kupujacy wypowie to kto
    dostanie zwrot niewykorzystanej czesci składki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 75. Data: 2018-11-08 06:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TeRa t...@r...pl ...

> [...]
    > umowę z ubezpieczycielem na OC. Po sprzedaży samochodu informuję
    > ubezpieczyciela o sprzedaży i umowa ulega rozwiązaniu

    Bardzo interesujace jako tzw trzeci rodzaj prawdy... :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 73. Data: 2018-11-08 06:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Tak trochę OT:
    > Niedawno była afera: jakiś niby "artysta" malarz sprzedał na aukcji
    > swój obraz, a bezpośrednio po sprzedaży uszkodził go.
    > Dziwi mnie, że wszędzie było "uszkodził _swój_ obraz". IMO - już nie
    > był jego, wszak go moment wcześniej ktoś kupił. Ergo: uszkodził
    > czyjś nabytek.

    Masz na mysli Banksy'ego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 76. Data: 2018-11-08 07:08:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-08 o 02:20, PiteR pisze:

    > Marnotrawstwo. Przecież to może być nawet 500 plus do kieszeni :)

    Rzadziej.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2018-11-08 08:12:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-07, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jego, wszak go moment wcześniej ktoś kupił. Ergo: uszkodził czyjś nabytek.

    Mysle, że spokonie da się wykazać, że Banksy sprzedał dzieło
    artystycznego, którego elementem było owo zniszczenie. Nb. taki pół
    zjedzony obraz, przy w sumie dużej wyjątkowości (jak dotad)
    przedstawienia, to może okazac sie wiecej warty niz forma pierwotna.

    --
    Marcin

  • 78. Data: 2018-11-08 11:08:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 22:41, Myjk pisze:
    > Wed, 7 Nov 2018 22:27:31 +0100, Liwiusz

    > Kupujący może podpisać dokument wymówienia i przekazać go sprzedającemu
    > który dostarczy go do TU mając pewność że polisa zostanie wymówiona a on
    > dostanie zwrot. Jak kupujący odmówi, to oczywiście zawsze może iść kupić
    > inne auto.

    Można tak kombinować, ale to nic nie da, jeśli kupujący po prostu cofnie
    wypowiedzenie u ubezpieczyciela.

    W sumie nie rozumiem tych kombinacji, zgodnie z prawem ubezpieczenie
    przechodzi na nowego nabywcę, i to problem sprzedającego, aby sobie jego
    cenę wkalkulował w cenę samochodu (skoro to taki istotny składnik). Ale
    masz rację - jak się trafi na janusza-cebulaka, to lepiej iść kupić inne
    auto.

    --
    Liwiusz

  • 79. Data: 2018-11-08 11:09:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 23:28, Adam pisze:

> [...]
    > jego, wszak go moment wcześniej ktoś kupił. Ergo: uszkodził czyjś nabytek.

    Krótki risercz tego "artysty" pozwala na wyciągnięcie wniosku, że to
    tylko była ustawka w celu zdobycia popularności, czego ja i ty jesteśmy
    dowodem.

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2018-11-08 11:12:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-08 o 05:33, TeRa pisze:
    > wiadomości news:prvlc4$pl0$1@node2.news.atman.pl...

    > Sprzedałem samochód, ale umowę OC nadal mam ważną i nadal ja mam
    > umowę z ubezpieczycielem na OC.

    Nie masz, ponieważ zgodnie z prawem po sprzedaży ubezpieczenie to
    przeszło na kupującego.

    > Po sprzedaży samochodu informuję
    > ubezpieczyciela o sprzedaży i umowa ulega rozwiązaniu,

    Nie ulega rozwiązaniu.

    > ale nie muszę
    > informować i umowa jest ważna nadal.

    Jedyna prawdziwa informacja z twojego posta.

    --
    Liwiusz