  • Data: 2014-07-29 11:54:12
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Iguan_007 i...@g...com ...

    > Mam jakies szczescie bo co ide do lasu w Polsce to wlasnie ciesze sie,
    > ze jest czysciej. Juz chyba nie jest az takie popularne wywozenie
    > smieci do lasu.

    Tez mi się wydaje ze jest lepiej ale do "dobrze" jeszcze wiele brakuje.
    Moja sąsiadka przykładowo nadal boi się wyrzucac zielone zmieci przed dom,
    jak mają zbierac.
    Jak jej tłumacze, ze jak najbardziej moze, i ze jest to w cenie wywozu ona
    mi mówi: nieprawda, w tv mówili, ze potem i tak na za te smieci obciąża,
    wole nie ryzykować.
    Juz jej nawet mowiłem, ze jak się boi to niech wystawia przed moją bramę :)