  • 11. Data: 2010-01-21 23:47:11
    Temat: Re: Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 00:15:00 +0100, Lolek napisał(a):

    > NIKT MADRY NIE UZYWA TYCH BADZIEWNYCH MAP !

    To podziel się opinią, jak Ci się tego używa?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-01-22 01:40:31
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    > I to w wersji offline.
    > Co w tym sprytnego? - bo są tylko dla nowych telefonów - E72, E52, 5800,
    > N97mini itp.
    > Nie ma nawet starszych modeli wciąż będących w sprzedaży - E71, N97

    W Koncu będzie poprawnie działająca Navigacja na E52
    Garmin sie sypie i muli i drogi jest, Ndrive nie pozwala wpisac z klawiatury
    nazwy
    miejscowosci

    W najblizszych dniach potestujemy

  • 13. Data: 2010-01-22 05:33:09
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    > Poprawne działanie i OVI Maps to dosyć odważne stwierdzenie. Zastanów
    > się -
    > dlaczego to dają za darmo?

    Narazie przejechanie kilku przecznic w mieście nie sprawiło problemu.
    pewnie nie jest tak dokładna jak inne nawigacje, i ma sporo błedów

    ale to się okarze, myślę jednak ze czasem pewnie urośnie w siłę

    pozdrawiam
    AR

  • 14. Data: 2010-01-22 05:34:06
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    > Włączyłem na chwilkę i zeżarł mi tyle transferu co NaviExpert przez
    > miesiąc.. taaaa, wektorowe hybrydowe mało zajmujące mapy.. Co z tego, że
    > program bezpłatny skoro będę musiał zainwestować w płatne pakiety danych
    > (teraz mi starcza darmowy mBanku). Wiem, że można sobie powgrywać mapki
    > ale jakoś nie chce mi się bawić później w aktualizacje i po co zawalać
    > telefon miejscami które nie wiadomo czy się przydadzą.. Ale ogólnie na
    > plus - większy wybór i konkurencja to zawsze korzyść dla nas :)

    A Mapę wczytałeś map loaderem? bo mi nie wziął ani 1KB

  • 15. Data: 2010-01-22 06:40:31
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Włączyłem na chwilkę i zeżarł mi tyle transferu co NaviExpert przez

    Zaoszczedzasz na transferze, ale musisz bulic abonament NaviExpertowi.

  • 16. Data: 2010-01-22 07:32:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Grzegorz S pisze:

    > Ovi Mail również jest darmowy dla wybranych telefonów Nokii np e72.

    Napewno to stanowi jakas zalete, ale interes Nokii sie psuje bo "Ovi" to
    miala byc maszynka do pieniedzy a taka nie bedzie dy wszystko za free.

    Napewno gdy rok temu startowali z tym Ovi nie bylo takich planow i to
    raczej rozpaczliwy ruch. Mysle ze na jakis czas pomoze.

    Z punktu widzenia klienta cudownie.

  • 17. Data: 2010-01-22 07:34:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Poprawne działanie i OVI Maps to dosyć odważne stwierdzenie. Zastanów się -
    > dlaczego to dają za darmo?

    Ratuja siadajaca sprzedaz telefonów to oczywiste. I bez przesady Nokia
    DAJE NAJLEPSZA bezplatna nawigacje poki co. Jak MS dorzuci ratis
    Automape czy Tomtoma do kazdego WMa gratis to pogadamy

  • 18. Data: 2010-01-22 07:35:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A ten map loader to wysyła służącego do magazynu, czy jak?

    Mapy mozna wrac z komputera tak w skrocie wtedy jest offline.

  • 19. Data: 2010-01-22 09:27:44
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > To podziel się opinią, jak Ci się tego używa?

    Ma jedną wadę - prowadzi najkrótszą trasą do wybranej ulicy, a potem po tej
    ulicy. Jeśli ulica jest długa i ma
    fatalną nawierzchnię to bez znajomości miasta zawieszenie dostaje niźle w
    d..e. Nie wspominając o tramwajach - w Łodzi np. ul Kilińskiego. Jedziesz z
    północy nie znając miasta np. pod numer 231 i masz pewnosć dostania białej
    gorączki w przeciągu 30 min.

  • 20. Data: 2010-01-22 10:12:32
    Od: ks <s...@g...com>

    Mi taka nawigacja spokojnie by wystarczyla, ot zeby miec na wszelki
    wypadek. Szkoda, ze na razie nawigacja Google jest tylko na Stany, no
    i ze chyba nie ma wersji offline (a dla mnie jednak lepszym
    rozwiazaniem jest zaladowanie map na telefon).

    Ale mam pytanie - ktora z tanich Nokii byscie bardziej polecali -
    takze do nawigacji - E52 czy 5800? Obie maja mniej wiecej to czego
    potrzebuje (gps, wi-fi), ale roznia sie dosc drastycznie obsluga
    (standardowa klawiatura numeryczna vs dotykowy ekran). Jak sie
    sprawdza nieduzy ekran E52 przy przegladaniu stron czy map, i ile
    wytrzymuje bateria 5800?

    Przykladowe zastosowanie (poza oczywistym dzwonieniem), to np.
    uzywanie "chodzonej" nawigacji i sprawdzanie poczty/newsow w jakims
    hotspocie w czasie wyjazdow.