  • 11. Data: 2014-03-27 23:35:28
    Temat: Re: Sprezyny - producent
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Przednia z golfa 2 jest podobna

    http://tinyurl.com/pswefrf

    --
    Piter

  • 12. Data: 2014-03-28 10:31:37
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Damian G" napisał w wiadomości grup
    .

    > Słabo szukałeś:
    > http://allegro.pl/just-fun-wytrzymala-sprezyna-do-bu
    jaka-i4047084614.html
    > Cena niezła - pewnie za tą zgodność z normą..

    Tę widziałem, ale cena 300 zł jest tak absurdalna, że zacząłem szukać
    normalnych nie atestowanych i ze zdziwieniem odkryłem, ze nikt na allegro
    nie sprzedaje dużych sprężyn. Nawet w necie nie znalazłem sklepu - wszędzie
    tylko robią na zamówienie. A ja chciałem po prostu kupić kilkoma
    kliknięciami i zapłacić 100zł. Dlatego pomyślałem o samochodach - gdybym
    znał model i markę mógłbym coś kupić w któymś sklepie bo niestety żaden nie
    ma wyszukiwania wedle rozmiarów.

    Pozdrawiam
    Ergie