-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Spręzyny do Opla GTS 2.2 obnizane fabrycznie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kfin4m$ath$1@speranza.aioe.org> <kflfuk$lgg$1@speranza.aioe.org>
Date: Fri, 15 Feb 2013 17:50:32 +0100
Message-ID: <1eniz25b98kpd$.x5aawi1czkkd.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.17.39
X-Trace: 1360947032 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26684 83.20.17.39:51205
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2483463
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 15 Feb 2013 15:15:51 +0100, AT napisał(a):
> > Jak ma to kto i jaki dokladnie numer katalogowy to będzie, żeby było
> dobrze,
>> piszą, ze są fabrycznie obnizane o ok 20mm, ale to pisza na formu, opel ma
>> numer ktalogowy tej częsci według VIN numer 312359
>> i jest tylko opis, ze obnizone spręzyny.
>
>
> Sobie sam odpowiem :)
> skazany na oryginalm zostalem, w PL nikt nie ma zamiennikow
> obdzwonione wszystkie mozliwe hurtownie zarowno przez mechanikow
> jak i przezemnie, jak i serwis opla sprawdzal czy jakis diler nie ma na
> stanie
> nie ma nik, zdziwilem się troszkę, w sumie nie spodziewalem, się tego
> za 2 sprężyny ok 1000zł chcą GM
Może trochę nie w czas (nie zauważyłem wcześniej pytania)
Ale za te pieniądze miałbyś pewnie cały komplet obniżonych sprężyn Eibach i
przy okazji sprężyny też na tył.
Co do sprężyn co to się zmieniają z rocznikiem i katalogów, to bywa też tak
wg. katalogu niby różne i coś nie pasuje, a w naturze jak najbardziej
pasują.
Różnica jest jakaś zupełnie nieistotna (np. wysokość sprężyny inna o 5mm,
albo dłuższa czy krótsza gumowa osłona pręta), ale w oryginalnych
katalogach będziesz miał już dwie różne części (i czasami dwukrotnie różną
cenę).
Eibach pro-kit i zestaw obniżających sprężyn LESJÖFORS jest jeden zestaw do
wszystkich wersji silnikowych Vectry bez znaczenia czy zwykła czy GTS (poza
wersją 2.8t), czyli pasuje wszystko do wszystkiego.
Kwestia dobrania tylko odpowiedniej długości.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.13 15:50 AT
- 16.02.13 20:57 Tomasz Pyra
- 16.02.13 22:19 v...@i...pl
- 16.02.13 22:42 nazgul
- 17.02.13 02:01 v...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu