  • Data: 2010-05-01 17:18:51
    Temat: Re: Sprężone powietrze - kilka wątpliwości
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-01 15:34, tg pisze:
    > nie, ale jak cos bardzo ochlodzisz a jestes w cieplym pomieszczeniu z duza
    > wilgotnoscia to ci sie moze wykroplic

    Oczywiście. Taka sytuacja nie może wystąpić, bo czyszczenie będzie się
    odbywać w domowych warunkach.

    > raczej nie, ale lepiej sie nie brac za gorace czesci - ochlodzenie w
    > sekunde
    > czy dwie z +60 do -kilkanascie\dziesiat moze miec zle skutki (i na odwrot,
    > chociaz w ta strone to juz duzo mniej)

    Oczywiście, to jasne. Komputerek będzie czyszczony po południu, po
    uprzednim odłączeniu go całkowicie od sieci na wieczór dnia
    poprzedniego. Tak więc na pewno ostygnie i na pewno cały prąd z
    kondensatorów wyjdzie.

    > bardzo latwopalny jest

    Ano jest ostrzeżenie, ale to tak jak na każdym opakowaniu pod ciśnieniem.

    > jezeli chodzi o 'sprezone powietrze' to rzucajac w nia puszka, albo
    > robiac nia
    > zwarcie - powietrza to w tej puszce nie ma

    Czyli w grę wchodzi tylko błąd człowieka, a nie np. same właściwości
    substancji tam zawartych. ok.

    > a jezeli chodzi o prawdziwe sprezone powietrze (kompresorem, nie z butli)
    > to czesto trafia sie tam olej oraz duzo wilgoci

    Wiele razy to już przerabiałem i prawdę mówiąc nie zaryzykowałbym
    czyszczenia elektroniki sprężarką