  • Data: 2010-12-06 00:08:48
    Temat: Re: Sprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Dec 2010 23:59:38 +0100, Wojtek Borczyk wrote:

    >"Najtańszą" w praktyce oznacza "po najmniejszej linii oporu". Czy byłbyś
    >zadowolony, gdybyś poszedł do lekarza z gorączka niewiadomego pochodzenia,
    >a lekarz na "dzień dobry" zapisał by Ci aspirynę i powiedział "zobaczymy,
    >czy Panu to pomoże"?

    Wiesz, poszedlem i uslyszalem "ja nie wiem co panu jest. A skoro nie
    wiem to nie bede wypisywal lekow, no bo jakie ? Bierz pan aspiryne".

    I ... ja w zasadzie mu przyznaje racje. Dobrze zrobil

    >Ale trafiają sie też tacy, którzy otwarcie mówią, że *chcą* zapłacić,
    >tylko za odpowiednio wyższą cenę oczekują dokładnego zbadania i właściwego
    >leczenia, a nie aspiryny :)

    A jestes gotow zaplacic za brak wynikow ?

    Bo wczuj sie w jego role - mozesz siedziec nie wiadomo jak dlugo i nie
    dojsc. On tez ryzykuje, jesli nie bedzie zaplaty. A z kolei glupio tak
    powiedziec "nie wiem co jej jest .. 500zl sie nalezy".

    Serwisy elektroniki juz doszly do tego ze "ile bedzie kosztowalo to
    mozemy powiedziec po ekspertyzie. Ekspertyza kosztuje 80zl. Czesto
    okazuje sie ze naprawa nieoplacalna. Zleca pan ekspertyze ?".

    J.