  • Data: 2017-05-20 21:43:25
    Temat: Re: Sprawdzony tablet - jaki ?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 maja 2017 07:23:59 UTC+2 użytkownik EZ napisał:
    > Parę lat temu kupiłam tablet, który ciągle się zawieszał.
    > Miał sporo możliwości, ale co z tego, skoro nie dało się
    > z niego korzystać.
    > Teraz chcę kupić inny i podstawową jego cechą powinno
    > być niezawieszanie się oraz nieposiadanie innych denerwujących
    > użytkownika cech. Dlatego pytam na grupie jaki tablet spełnia
    > te podstawowe warunki.
    > Chcę go używać do Internetu korzystając ze smartfona jako
    > modemu przez WiFi lub BT. Ewentualnie mogłabyn korzystać
    > z posiadanego modemu E173u-2 podłączanego przez USB.
> [...]

    Temat bardzo fajny, szkoda, że wątek umarł tak szybko.
    Też kiedyś pytałam o tablet z funkcją dzwonienia i do netu (najprostszego
    przeglądania stron www), jako "telefon domowy" i przeglądarka "nalodówkowa" dla
    wszystkich domowników.
    Dużo propozycji (modeli) nie było - w twoim wątku tutaj padło chyba więcej niż w
    moim.

    Majka