eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprawdzenie pompy paliwaRe: Sprawdzenie pompy paliwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 06 Sep 2011 20:32:41 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.1) Gecko/20110830 Thunderbird/6.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprawdzenie pompy paliwa
    References: <j45e9e$1n5d$1@newsread1.aster.pl> <j45epo$jmf$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <j45epo$jmf$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4e666748$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.146.117
    X-Trace: 1315333960 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2486 178.42.146.117:2916
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396490
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-06 17:38, Lewis pisze:
    > W dniu 2011-09-06 17:30, barnas pisze:
    >> Witajcie, jaki opór mniej więcej powinna mieć pompa paliwa?
    >> Chciałem sprawdzić ją multimetrem i nie chce wykręcać jej z baku bez
    >> uzasadnienia. Czy podłączenie pompy na sucho i krótką na chwilę (w celu
    >> sprawdzenia) ją rozwali? Dzięki i pozdro.
    >> Alex
    >
    > Nic się jej nie stanie. Podłącz na sekundę i będziesz wiedział czy się
    > kręci ale nadal nie będziesz wiedział czy generuje odpowiednie
    > ciśnienie, chyba że zalejesz zbiornik odpowiednim paliwem i podepniesz
    > odpowiedni ciśnieniomierz. Wówczas sprawdzisz pompę praktycznie pod
    > każdym względem.

    Nie sprawdzi wydajności, a bywa że właśnie to jest problemem.

    Tak naprawdę trzeba podłączyć cały układ paliwowy i mierzyć manometrem
    ciśnienie na listwie przy maksymalnie obciążonym silniku - czyli
    maksymalne obroty i maksymalnie wciśnięty gaz, ale tuż przed odcięciem.

    Co prawda wtedy nie sprawdza się samej pompy, ale cały układ
    doprowadzania paliwa (czyli pompa, filtr i regulator ciśnienia).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: