  • 11. Data: 2013-10-24 18:58:23
    Temat: Re: Sprawdzenie ilości punktów - pytania
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 24 Oct 2013 18:42:09 +0200, Zygmunt napisał(a):

    > Wcześniej niż policja, która ten mandat przysyła ???

    Policja najpierw ustala kierującego (pytając o to właściciela pojazdu).
    Dopiero wtedy wskazany kierujący może mandat przyjąć - i dopiero tu może
    być jakakolwiek mowa o punktach.

    Dlatego nie ma możliwości, żebyś dostał punkty bez Twojej wiedzy.
    Możesz je przyjąć "dobrowolnie" od policjanta/straży gminnej/itp.,
    ewentualnie "siłą" może Ci je dać sąd.

    Dlatego nie działa konstrukcja "gdzieś mnie złapali, a ja o tym nie wiem",
    bo nie ma punktów które się dostaje nieświadomie.

  • 12. Data: 2013-10-26 17:13:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.10.2013 18:58, Tomasz Pyra pisze:
    /.../
    > Dlatego nie działa konstrukcja "gdzieś mnie złapali, a ja o tym nie wiem",
    > bo nie ma punktów które się dostaje nieświadomie.

    A fotoradar?

  • 13. Data: 2013-10-26 17:46:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > W dniu 24.10.2013 18:58, Tomasz Pyra pisze:
    > /.../
    >>
    > A fotoradar?

    Fotoradar punktów nie wystawia.
    Żeby je dostać musisz przyjąć mandat/przegrać prawomocnie sprawę w sądzie.

  • 14. Data: 2013-10-26 21:29:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Fotoradar punktów nie wystawia.
    > Żeby je dostać musisz przyjąć mandat/przegrać prawomocnie sprawę w
    > sądzie.

    Ale jak przekroczył i został sfotografowany to de facto te punkty juz ma -
    w pamieci.
    Co z tego ze dowie sie o tym za kilka tygodni?

    Inna sprawa, ze łatwo sie od tego wiwinąć.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 15. Data: 2013-10-26 22:48:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Ale jak przekroczył i został sfotografowany to de facto te punkty juz ma -
    > w pamieci.

    Niekoniecznie.
    Jak nie wskaże winnego, to punktów nie ma.

  • 16. Data: 2013-10-26 23:45:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Niekoniecznie.
    > Jak nie wskaże winnego, to punktów nie ma.

    Wyciałes a przeciez napisałem w nastepnym zdaniu dokładnie to samo...
    Cytuje: "Inna sprawa, ze łatwo sie od tego wywinąć"

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 17. Data: 2013-10-27 07:10:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Wyciałes a przeciez napisałem w nastepnym zdaniu dokładnie to samo...

    Nie wyciąłem, tylko sprostowałem ewidentną nieprawdę.
    Do zdania prawdziwego się nie odnosiłem.

    Nie do mnie pretensje, że nie potrafisz naskrobać dwóch spójnych ze sobą
    zdań i drugie Ci przeczy pierwszemu.

  • 18. Data: 2013-10-27 10:50:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Do zdania prawdziwego się nie odnosiłem.
    >
    > Nie do mnie pretensje, że nie potrafisz naskrobać dwóch spójnych ze sobą

    ROTFL
    Napisałes, ze jak nie wskaze winnego to punktów nie ma a ja napisałem, ze
    od punktów łatwo sie wywinać.
    Dla ciebie twoje zdanie ma sens a moje jest "niespójne" chociaz obaznacza
    to samo i do tego samego sie odnoszą.

    Ala... spadłem z tapczanu ze smiechu.. ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 19. Data: 2013-10-27 21:08:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 24.10.2013 03:00, Budzik pisze:

    > Tylko te, gdzie przyjąłes juz mandat.

    Nie. Widać wszystkie, część jako "zawieszone".

    --
    anacron
    aba/

  • 20. Data: 2013-10-27 21:27:36
    Od: "Zygmunt" <a...@A...com>

    > Nie. Widać wszystkie, część jako "zawieszone".

    Co to znaczy "zawieszone"? Te, o których już zostałem
    powiadomiony, ale nie przyjąłem i sprawa poszła do
    sądu, czy te, o których wcześniej nie wiedziałem?

    Zygmunt