  • Data: 2013-10-27 10:50:16
    Temat: Re: Sprawdzenie ilości punktów - pytania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie wyciąłem, tylko sprostowałem ewidentną nieprawdę.
    > Do zdania prawdziwego się nie odnosiłem.
    >
    > Nie do mnie pretensje, że nie potrafisz naskrobać dwóch spójnych ze sobą
    > zdań i drugie Ci przeczy pierwszemu.

    ROTFL
    Napisałes, ze jak nie wskaze winnego to punktów nie ma a ja napisałem, ze
    od punktów łatwo sie wywinać.
    Dla ciebie twoje zdanie ma sens a moje jest "niespójne" chociaz obaznacza
    to samo i do tego samego sie odnoszą.

    Ala... spadłem z tapczanu ze smiechu.. ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona