  • Data: 2010-08-21 22:51:39
    Temat: Re: Sprawdzenie badów a wywołanie awarii
    Od: daxus <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-08-2010 11:07, MAR pisze:

    > Nie poleca się kradzionego softu.

    Nie no paaaaanie szanowny, wyraźnie napisałem jeżeli masz licencje to
    możesz sobie ściągnąć.
    Dokładnie czytamy , nie śpimy :)

    > Na Windowsy jest darmowa Vistoria, którą zrobi się to samo bez konieczności
    > restartowania systemu.

    Może i tak ale naprawianie dysku w trakcie pracy Windowsa to taka kupa
    moim zdaniem. Softu nie znam, za to rewelacyjnie działa ten z Hiren's Boot.
    Nie jest dobrym pomysłem np naprawianie uszkodzonego windowsa przez bad
    sectory, odpalając program działający pod kontrolą tegoż windowsa,
    nieprawdaż ?
    Mój sposób jest uniwersalny, twój nie, więc me>you okas ? ^^

    > Nieprawda. Dane w naprawianych sektora się traci.

    EEE tam, traci nie traci, tak czy inaczej działa miodzio.