    Date: Thu, 19 Aug 2010 19:50:21 +0200
    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sprawdzenie badów a wywołanie awarii

    MAR pisze:

    > Nie poleca się kradzionego softu.

    > Na Windowsy jest darmowa Vistoria, którą zrobi się to samo bez konieczności
    > restartowania systemu.

    i tak mam UBCD w wersji 5 z Gparted Live.

    Chodzi mi o to by nie obudzić systemów realokwaniwa danych na dysku
    przez jego firmware.

    Teraz generalnie pozbywam sie takiej ilości danych jaka jest tylko
    możliwa i stwierdzam z bólem że wiele z nich to kopie kopii.

    Tak już bardziej poza peceteowo, macie u siebie jakiś system
    przechowywania sortowania danych według czego je grupować bo mam bardzo
    różne pliki począwszy do map robionych w SVG, pliki projektów filmowych
    miniDV, zdjęcia różnorakiego pochodzenia,swoje, innych, z sieci,
    dokumenty tekstowe, i masa innych rzeczy. Nawet posortowanie tego
    tematycznie jest nieprzejrzyste, po zawartości traci sens.
    Jakie macie swoje "drzewa" sortowania" może któreś bedzie dobre dla
    mnie? (nie istotne czy to foldery czy partycje)