  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spotkanie talentów :-)
    Date: Sat, 22 Jan 2011 23:38:48 +0100

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
    > Najpierw oglądać, potem czytać :-) Będą większe emocje ;-)

    najpierw ogladac - potem pisac :>? Przy trzech (bankowo 2) blachac z PLką to
    nie moglbyc Budapeszt no ale wacka za to nie zastawie.

    > Nasz rodak (niestety!), który wpadł na pomysł zatrzymania się na
    > zielonym. Nie pojmuję jego zachowania, widać, ze piesi wleźli na
    > jezdnię dopiero jak już się niemal zatrzymał.

    A ja widze same polskie blachy - POLSZA.

    > Piesi tambylcy lezący przed siebie na ślepo. Wypada się rozejrzeć gdy
    > sie idzie na czerwonym.

    Lemingi, owczy ped. Prosty test, ruszasz na czerwonym (jako pieszy) i ida za
    toba. To juz psycholog powinien sie wypowiedziec ;>

    > Kierownik punciawki, który nie zauważył, że coś na drodze jest nie
    > tak i nie raczył zwolnić wcześniej. Jak oglądałem pierwszy raz, tak
    > koło 00:20 widać, że coś się święci.

    Nie raz musialem mocniej hamowac bo jakis uprzejmy gosciu robil manewry ktorych
    nie powinien... no ale coz, odpowiednia odleglosc i po problemie ;>

    Budapeszt nocą, hmmm moze jednak to Poznan...

    Jego kamera nie ma mikrofonu wiec pisk opon podlozyl, nigdy nie zapomni tego
    pisku opon samochodu. Cos sie jeszcze pamieta ze szkoly (jak przez mgle
    smolenska).