  • Data: 2010-07-04 23:23:11
    Temat: Re: Sposób na wariatów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    PawelC pisze:

    > Akurat znam kilka takich odcinków, z pozoru bezpiecznych, na pustych
    > odcinkach, gdzie wymalowano, te podwójne ciągłe, bo często dochodziło
    > tam do wypadków przy wyprzedzaniu.
    > Poza tym weź pod uwagę jedną rzecz - pół biedy, jeśli znasz odcinek
    > drogi, i masz świadomość kiedy tam może być potencjalne zagrożenie, i
    > kiedy możesz pozwolić na złamanie przepisów.

    Ale skąd wiesz że ten "wariat drogowy", który robi niepokojący Ciebie
    manewr nie ma większej niż Ty wiedzy i świadomości że może ten manewr
    wykonać bezpiecznie?

    Ty twierdzisz że przepisy są dobre, ale ponieważ masz większą wiedzę i
    umiejętności możesz je bezpiecznie łamać - może jego wiedza i
    umiejętności są odpowiednio wyższe od Twoich?