  • Data: 2010-07-04 22:15:28
    Temat: Re: Sposób na wariatów
    Od: Andrzej Wrocław <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PawelC napisał:

    > O czym ty pieprzysz, za przeproszeniem,

    oj, mamusia nei pozwoliła nisać "pierdolić " na necie?

    > Pisałem o sytuacjach, w których ktoś jawnie naraża na szwank swoje i
    > cudze życie. Co ma parkowanie z tym wspólnego ?
    > Ostatnia taka sytuacja, jak miała dziś miejsce ... między Tuchowem a
    > Tarnowem jest takie miejsce gdzie na szczycie wzniesienie zapadł się
    > parometrowy odcinek drogi... gościu za mną "bemeką" na łódzkich numerach
    > sypie, jakby był na autostradzie, .. gdyby nie ten manewr z aparatem, w
    > najlepszym wypadku facet wylądował by na drzewie... w najgorszym nie
    > chce myśleć, bo ruch w obie strony jechał sznur samochodów.

    Ta oczywiście uratowałeś mu życie i z twoich subiektywnych doznań wynika
    że jesteś taki zajebisty, zróbmy akcje:
    "forografuj debila w beemce jak dolatuje do wzniesienia "
    wiesz ja mam rozwiązanei dla ciebie, weź kup sobie bmw ale nie e30 316
    tylko weź jakieś e46 330, zobacz jak to idzie, weź ten aparacik porób
    żonce fotki - mozesz wrzucic na zbiornik.com jakchesz, w przeciwnym
    razie weź sobie zwal konia i odpusć sobie tego typu akcje bo i tak
    nikogo nie uratujesz, a twoj urażona duma będzie kwiczeć że ktoś cie
    beemką wyprzedza. i nei wkurwiaj ludzi na drodze, a zwłaszcza na necie.