    From: "mbuniek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest
    Date: Sat, 16 Jan 2010 10:15:15 +0100

    >Wczoraj byłem taki genialny, że przy - 10-stopniowym mrozie zachciało
    >mi się umyć samochód na myjni. Efekt mycia poza wrażeniami wzrokowymi
    >(najczystsze auto na ulicy) był taki, że pozamarzały mi zamki. Nie
    >było by problemu gdybym musiał wchodzić do kabiny przez bagażnik.
    >Niestety jest znacznie gorzej. Otworzyły się tylko drzwi od strony
    >pasażera, których nie można zamknąć. Auto jest ciągle otwarte, nie
    >można się nim normalnie poruszać. Zamek utkwił w pozycji otwartej. Nie
    >posiadam garażu. Nie mam w swoim zasięgu osób, które garaż by
    >udostępniły.

    Brawo pomyslu, nie dysponujac garazem, ale mleko sie rozlalo trzeba
    posprzatac, albo do znajomka do cieplego gazrazu na kilka godzin potem jakis
    szuwaks do zamka wypierajacy wode ale taki ktory nie zaszkodzi zamkowi, jak
    nie ma znajomka to centrum handlowe z cieplym garazem i tez szuwaks do
    zamkow.

    Buniek