  • Data: 2011-02-04 13:52:04
    Temat: Re: Sposób na likwidację płatnych autostrad ??
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 04 Feb 2011 11:54:01 +0100, Ariusz wrote:
    >W zasadzie same płatne autostrady - o ile opłaty będą rozsądne - mi nie
    >przeszkadzają. Za to złodziejskie stawki tak.

    Niestety, trzeba sobie powiedziec ze autostrady sa bardzo drogie w
    budowie i stawki wyjda "zlodziejskie". z drugiej strony - w paliwach
    sa tez "zlodziejskie" podatki, do autostrad powinna byc co najwyzej
    doplata. Albo jakby uczciwie policzyc to powinna byc dotacja do
    samochodu :-)

    >Gdzie powstały pierwsze bramki na odcinku A4, który został wybudowany za
    >wyłącznie pieniądze nasze podatników. Zresztą prawie cała autostrada A4
    >była sfinansowana z budżetu państwa.

    Co nie zmienia faktu ze moze byc platna.

    >Jak się słyszy ile ma kosztować przejazd całą A4 to aż się jeżdzić
    >odechciewa. Cieszyłem się, że w rodzinne strony będę mógł dostać się w
    >kilka godzin - będzie (prawie jest) autostrada od Rzeszowa do Legnicy z
    >tym, że doliczając do paliwa ewentualne koszty autostrady opłacać będzie
    >się to średnio.

    No coz, sam ocenisz czy kilka razy na rok oplaca ci sie wlec oplotkami
    czy zaplacic za autostrade. Albo wybierzesz telefon czy pociag, bo na
    samolot raczej nie licze :-)

    Kiedys tam moze do rzadu dotrze ze wiecej ludzi omija te autostrady i
    wiecej zarobia jak obniza ceny ... tylko w tym celu nie mozna teraz
    dopuscic do tego zeby je "wydzierzawiono" firmom na 20 lat .. i to
    jest nasze zadanie na te wybory :-)

    J.