  • 1. Data: 2010-09-07 11:05:33
    Temat: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    Przymierzam się do zmiany ciuchów, bo aura już nie rozpieszcza, więc w
    obecnych trochę mnie zaczyna telepać... :(

    Lepiej znoszę chłód niż upały, więc potrzebuję ciuchów cieplejszych, ale
    nie typowo zimowych. ;) Temperatury ok. 10C z ochroną przed deszczem.

    Czy ktoś miał do czynienia z poniższymi rzeczami i ma coś do powiedzenia
    a może zaproponowania coś innego w moim budżecie...?

    1. Rękawice - mają być na obecne temperatury (ok. 10C), wododoporne,
    cena ok. 150zł
    - IXON PRO LEVEL
    - ADRENALINE MIRAGE DRYSTAR
    - HELD TOURING FIVE
    - TARBOR R 03A

    2. Spodnie - j/w z odpinaną podpinką/membraną, super, jeśli w kamuflażu
    woodland lub czarne, cena ok. 5 paczek.
    - STR LIZARD
    - IXON CHALLENGER

    Trollom jak zawsze z góry dziękuję, więc ignoruję... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 2. Data: 2010-09-07 11:17:42
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 7 Wrz, 13:05, falco <m...@w...pl> wrote:
    > - HELD TOURING FIVE

    Użytkuję od półtora sezonu. Wygodne, duży zakres temperatur (od +10 do
    +30 spoko). Solidne i nawet z wycieraczką, ale wodoodporne to one nie
    są. Boki palców mają perforację co daje dobrą wentylację i świetne
    nasiąkanie. Na tę jesień co za oknem to był szukał czegoś z membraną.

    --
    Nikanor [SH300i, DR350, Agility125 - na sprzedaż]

  • 3. Data: 2010-09-07 11:19:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - STR LIZARD
    > - IXON CHALLENGER
    > Trollom jak zawsze z góry dziękuję, więc ignoruję... ;)

    Jak zwykle zabłyśniesz postem. A później to już szara rzeczywistość:
    kalesony, kufajka służbowa z roboty, buty ogólnoprzemysłowe BHP, rękawice
    murarskie z kawałkami skóry na kostki, wsiądziesz na swoją WSK ochrzczoną
    jako Apacz i pojedziesz do ukochanej Jagny do wsi obok:-) ... a dyskusja na
    preclu będzie się toczyć i toczyć...

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-09-07 11:27:23
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    Temperatury ok. 10C z ochroną przed deszczem.

    Na 5C kupisz kolejne???
    Z rekawicami to nie tak jak ze spiworami :)
    BTW gdzie masz te 10C bo ja rano dzis na skutrze mialem 4C i info: warning
    ICE :)
    Zeby bylo na temat to uzywam znalezionych w zeszlym sezonie FrankThomas
    Aqua-costam, (podobno maja wewnatrz izolacje z folii) naprzemian z
    kordurowymi FastWay takimi za 5 ojro...
    Jeszcze nie przemokly - nawet na nartach, ale w mocny deszcz nie
    sprawdzalem.
    Spodnie to klasycznie - odziez termo, jeansy Dragginy lub bojowki zimowe i
    na to przeciwdeszcowki Polo za 8 ojro ew snolbordowe porcieta (tak panie KJ)
    oczywiscie na zimowa odziez.

    Tytus z fabryki

  • 5. Data: 2010-09-07 11:34:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-07, Nikanor <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > są. Boki palców mają perforację co daje dobrą wentylację i świetne
    > nasiąkanie. Na tę jesień co za oknem to był szukał czegoś z membraną.

    Ja sie do Helda zrazilem. Co prawda inny model - szmaciaki:
    <http://www.motoraid.eu/shop/images/held%20vigo.jpg>

    Na plus: wodoodpornosc, wycieraczka - docenilem jak mi jej zabraklo ;-)
    Na minus: po 2 miesiacach nadawaly sie na smietnik, na palcu wyskoczyla
    dziura, poprzecieraly sie tu i owdzie i ogolnie rozlazly - oddalem na
    gwarancji.

    Ale ja juz przez rok zajezdzilem 3 pary rekawic wiec moze moja opinia
    o slabosci ich sie u innych nie sprawdzi ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-09-07 11:37:30
    Temat: Re: Spodnie + rekawice na ch?odniejsze dni...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-07, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:
    > BTW gdzie masz te 10C bo ja rano dzis na skutrze mialem 4C i info: warning
    > ICE :)

    A kolka boczne sie nie wysunely?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-09-07 11:42:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-07 13:05:33 +0200, falco <m...@w...pl> said:

    > 1. Rękawice - mają być na obecne temperatury (ok. 10C), wododoporne,
    > cena ok. 150zł

    Na miasto czy w trasę? Jeśli w trasę, to zapomnij o wodoodporności w
    tej cenie, chyba że z apgrejdem pod postacią gumiaków z ogrodniczego.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-09-07 11:47:03
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-09-07 13:05, falco pisze:
    [..]
    > 1. Rękawice - mają być na obecne temperatury (ok. 10C), wododoporne,
    > cena ok. 150zł
    [..]
    Trochę powyżej budżetu, ale mogę polecić:
    http://www.4bikes.pl/product_info.php?cPath=34_38&pr
    oducts_id=1135
    Podstawowa wada: zostały tylko w rozmiarze 10.

    --
    duddits

  • 9. Data: 2010-09-07 11:50:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Zeby bylo na temat to uzywam znalezionych w zeszlym sezonie FrankThomas
    > Aqua-costam, (podobno maja wewnatrz izolacje z folii) naprzemian z
    > kordurowymi FastWay takimi za 5 ojro...

    zeby bylo na temat:

    I.
    Heldy z goretexem, troche wiecej niz 5 euro... za 1 palec ;-)

    Ale daja rade przy -10 a nawet -15 i to na enduro.

    II.
    Kiedys jak nie bylem takim burzujem to mialem takie 4-palczaste (dwa
    najmniejsze palce razem) z tarboru i tez dawaly rade - przy plus 4.
    I nawet pokazywanie fucka w nich dziala.

    III.
    Wg mnie mozna sobie zrobic dobrze i tanio tak:
    1. Wewnetrznie - Go-Sport czy podobny sklep i rekawice z cieplego jedwabiu.
    2. Zewnetrznie - co sie chce albo co sie juz ma byle nie bylo za ciasno
    po zalozeniu na te wewnetrzne.

    IV.
    Acha, byl tu kiedys post Pietrasika nt. jezdzenia w niskich
    temperaturach - sama prawda i polecam ten dzial archiwum itd...

    End of blog.

    > ew snolbordowe porcieta (tak panie KJ)

    Bylo i sie nie sprawdza.
    Snowboardowe porcieta przetarly sie mnie na d... po kilku przejazdach,
    jakies wybitnie niekompatybline z materialem siodelka Kawasaki byly,
    ale dalej ich uzywam w zimie do enduraka.

    KJ

  • 10. Data: 2010-09-07 11:53:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Ale ja juz przez rok zajezdzilem 3 pary rekawic wiec moze moja opinia
    > o slabosci ich sie u innych nie sprawdzi ;-)

    A sciagasz je do spania?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead