  • 61. Data: 2010-09-09 14:19:25
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: falco <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał

    W dniu 2010-09-09 15:52, Ivam pisze:
    > Nie macalem, ale cena zniecheca na calego. Roznica miedzy normalnymi
    > manetkami, a tym cudem na rzepa jest tak niewielka, ze ja bym nie
    > kombinowal.

    Rzeczywiście różnica w cenie żadna, więc przyjrzę się Oxfordom Sport.

    > A tak na serio - jak sie pojawi watek o minetkach to mam zamowione w
    > zaprzyjaznionym sklepie oxfordy sport. Odbiore jak przestanie padac to
    > powiem cos wiecej o tym konkretnym modelu.

    Dawaj, dawaj, już piszę, aby dodać nowy wątek... ;)
    Niech coś się dzieje na Preclu, gdy za oknem woda i mam przerwę w
    jeżdżeniu... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 62. Data: 2010-09-09 14:28:59
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Rzeczywiście różnica w cenie żadna, więc przyjrzę się Oxfordom Sport.

    Masz jeszcze model Original (693). Roznia sie od modelu sport (696) tym, ze
    podobno sa z twardszej gumy. Nie wiem ile w tym prawdy, dowiem sie jek bede
    odbieral te dla siebie.

    > Dawaj, dawaj, już piszę, aby dodać nowy wątek... ;)

    Powiem cos wiecej jak je odbiore. Mam nadzieje jechac jutro, albo w sobote
    je odebrac - zobaczymy jaka bedzie pogoda;)

    > Niech coś się dzieje na Preclu, gdy za oknem woda i mam przerwę w
    > jeżdżeniu... ;)

    Ja jezdze dalej - dla mnie deszcz nie jest problemem. Raczej temperatura -
    wlasnie ze wzgledu na rece.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 63. Data: 2010-09-09 14:47:49
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-09 16:28, Ivam pisze:

    > Masz jeszcze model Original (693). Roznia sie od modelu sport (696) tym,
    > ze podobno sa z twardszej gumy. Nie wiem ile w tym prawdy, dowiem sie
    > jek bede odbieral te dla siebie.

    Mają tez inną centralkę, gdzie (chyba) wł./wył. obsługują te same
    klawisze co +/-.
    W 696 wł./wył. jest osobno, co bardziej do mnie przemawia.

    > Powiem cos wiecej jak je odbiore. Mam nadzieje jechac jutro, albo w
    > sobote je odebrac - zobaczymy jaka bedzie pogoda;)

    Jedź, jedź! ;)

    > Ja jezdze dalej - dla mnie deszcz nie jest problemem. Raczej temperatura
    > - wlasnie ze wzgledu na rece.

    Dla mnie moto "służy" przede wszystkim do podróżowania czy szybkiego
    załatwienia spraw na mieście.
    Ale gdy pada pomimo męczarni w warszawskich korkach wybieram poczciwego
    Garbuska, bo lubię mieć suchą du... ;)

    P.S. Ktoś tu się dopominał nowego wątku, to i proszę... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 64. Data: 2010-09-09 14:51:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-09, Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Masz jeszcze model Original (693). Roznia sie od modelu sport (696) tym, ze
    > podobno sa z twardszej gumy. Nie wiem ile w tym prawdy, dowiem sie jek bede
    > odbieral te dla siebie.

    To z jakiej sa sport? Bo mnie sie po roku (35kkm) na lewej juz w niektorych
    miejscach wytarly wzorki...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2010-09-09 14:53:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-09, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Mają tez inną centralkę, gdzie (chyba) wł./wył. obsługują te same
    > klawisze co +/-.
    > W 696 wł./wył. jest osobno, co bardziej do mnie przemawia.

    Nie. Te manetki sa produkowane w 3 wzorkach ale rozroznia je wlasnie tylko
    wzorek na gumach. Bylo juz pare wersji centralek. Ja rok temu kupilem
    z ta nowsza centralka z przyciskiem ON/OFF i +/- do zmiany 4 mocy grzania.
    Najwidoczniej widziales jedne nowe a drugiej ze starej produkcji :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2010-09-09 15:31:10
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > To z jakiej sa sport? Bo mnie sie po roku (35kkm) na lewej juz w
    > niektorych
    > miejscach wytarly wzorki...

    W sport guma podobno jest bardziej miekka. Po prostu zamiast sie wycierac to
    sie zacznie rozwalac;)

    Masz oslony na rece czy owiewka przed wiatrem chroni? U mnie w sumie owiewka
    tez troche daje (poczulem to dopiero jak zmienilem szeroka kierownice na
    oryginal), ale kombinuje jak zamocowac jakies handguardy. I wykombinowalem,
    ze musza byc mocowane z jednej strony (pod ciezarek kierownicy) a z drugiej
    musza byc elastyczne. Spowodowane jes to tym, ze przy max. skrecie mam w
    cholere malo miejsca miedzy kierownica a owiewka.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 67. Data: 2010-09-09 15:34:50
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Mają tez inną centralkę, gdzie (chyba) wł./wył. obsługują te same klawisze
    > co +/-.
    > W 696 wł./wył. jest osobno, co bardziej do mnie przemawia.

    AZ Ci wytlumaczyl co i jak. Byly tez (podobno) takie z pokretlem.

    > Dla mnie moto "służy" przede wszystkim do podróżowania czy szybkiego
    > załatwienia spraw na mieście.
    > Ale gdy pada pomimo męczarni w warszawskich korkach wybieram poczciwego
    > Garbuska, bo lubię mieć suchą du... ;)

    A mnie do dojazdu do pracy. A, ze mam 30km w jedna strone, z czego wiekszosc
    po lasach to i tak musze byc przygotowany na deszcz, bo przez te 8 godzin to
    pogoda potrafi sie dosc konkretnie zmienic. Jedyne co mi nie pozwala z domu
    wyjechac to jak od rana leje tak, ze na fazerze do asfaltu nie jestem w
    stanie dojechac (raz na drodze kolo mojego domu utopil sie koles w terrano),
    albo temperatura jest ponizej tych ~8-10*.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 68. Data: 2010-09-09 16:12:31
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Leszek Karlik pisze:
    Na advrider ludzie sobie chwalą do jeżdżenia w zimie ;-> Taki kocyk plus
    duże mufki na kierownicę (duże, żeby się zmieściły na handlebary) i od razu
    się robi cieplej ;-)

    Testuje taki zestaw od wczoraj :) wlasnie wrocilem z jazdy po miescie w
    mocnym deszczu ...
    Wjazd na pelnym gazie w kaluze - bezcenne :)
    da sie nawet w gajerku :)

    ***"falco"
    Jeszcze lasso, kapelusz, koszula w kratę i jazda, ale mi (prawdziwe) rodeo
    wyszło kiedyś bokiem, więc odpuszczam... ;)

    No nie badz taki Grzybol...:)

    Tytus z fabryki

    P.S. Wczoraj do 200 sie zjechalo chyba z 5 tych sprzetow ze smiesznymi
    rurkowymi wydechami

  • 69. Data: 2010-09-09 16:40:34
    Temat: Re: Spodnie + r?kawice na ch?odniejsze dni...
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-09 18:12, Tytus z fabryki pisze:

    > Testuje taki zestaw od wczoraj :) wlasnie wrocilem z jazdy po miescie w
    > mocnym deszczu ...
    > Wjazd na pelnym gazie w kaluze - bezcenne :)

    Nie wątpię, że w mieście zdaje egzamin, może nawet i w trasie, ale
    zwyczajnie nie widzę się w takiej kołderce... ;)

    > No nie badz taki Grzybol...:)

    Osz Ty! ;)
    P.S. W środę od pewnego czasu są cykliczne spotkania TCP, ale niestety
    mi wciąż pod górkę z czasem by tam się wybrać... :(

    Może komuś się przyda, więc napiszę...

    Macałem przed chwilą rękawice Ixon Pro Level - na pewno są ciepłe, dość
    masywnie uszyte przez co mogą trochę utrudniać minetkowanie... ;)
    Oczywiście nie wiem jak z praktyką podczas deszczu.
    Mi nie podeszły.

    Adrenaline Mirage Drystar - (przyszły dwie prawe) ;) Rozmiar L (ten sam
    co w Ixonach) zdecydowanie na dłuższe palce, miałem duży luz.
    Cieńsze od Ixonów (chłodniej w ręce) przez co bardziej praktyczne, ale
    też mi nie podeszły.

    Czekam na Alpinestars APEX DRYSTAR i też coś skrobnę od siebie dla
    potomnych... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 70. Data: 2010-09-09 18:06:29
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czekam na Alpinestars APEX DRYSTAR i też coś skrobnę od siebie dla
    > potomnych... ;)

    Czytam na allegro, ze:
    > wyściółka wewnętrzna z materiału Thinsulate(R)

    Co znaczy, ze na 99% beda dla Ciebie zle, bo bedzie Ci w nich bardzo cieplo.

    Przegladajac allegro, to radzilbym Ci w pierwszym rzedzie macac:
    - WR-V GORE-TEX
    - MIRAGE DRYSTAR

    --
    pzdr: