  • 21. Data: 2010-09-07 17:26:54
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > A Ty to nie zauważyłbyś ironii nawet jakby wyszla za krzaka i kopnęła
    > Cię w dupę.

    Wolę tą drugą wersję: ".... i zrobiła Ci loda ?".

    KJ

  • 22. Data: 2010-09-07 18:00:52
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 13:17, Nikanor pisze:

    > Użytkuję od półtora sezonu. Wygodne, duży zakres temperatur (od +10 do
    > +30 spoko). Solidne i nawet z wycieraczką, ale wodoodporne to one nie
    > są.

    Czyli odpadają, bo moje BF gdy założę pod spód materiałowe też dają radę
    z niższymi temperaturami, ale z wodą absolutnie nie, dlatego szukam
    czegoś wodoodpornego.

    Dzięki za konkrety!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 23. Data: 2010-09-07 18:06:07
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 13:34, AZ pisze:

    > Ja sie do Helda zrazilem. Co prawda inny model - szmaciaki:
    > <http://www.motoraid.eu/shop/images/held%20vigo.jpg>
    > Na plus: wodoodpornosc, wycieraczka - docenilem jak mi jej zabraklo ;-)
    > Na minus: po 2 miesiacach nadawaly sie na smietnik, na palcu wyskoczyla
    > dziura, poprzecieraly sie tu i owdzie i ogolnie rozlazly - oddalem na
    > gwarancji.

    Jakoś nie mogę się przekonać do szmaciaków, nie wiem czemu, ale
    podświadomie mam większe zaufanie do skórzanych...
    Może się mylę, ale wydaje mi się, że będą trwalsze.
    Jak znajdę czas, to jutro pojadę pomacać Ixony oraz inne o które
    pytałem, może coś mi jeszcze doradzą w sklepie...?

    Dzięki!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 24. Data: 2010-09-07 18:15:42
    Temat: Re: Spodnie + r?kawice na ch?odniejsze dni...
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 13:27, Tytus z fabryki pisze:

    > Na 5C kupisz kolejne???
    > Z rekawicami to nie tak jak ze spiworami :)

    hehehe... nie, nie kupię kolejnych, bo zakładam, że te mi wystarczą
    (lepiej znoszę chłód niż upał, dlatego nie chcę bardzo ciepłych, bo w
    takich płynę). Zresztą z czasem pewnie założę też grzane minetki, co też
    nie będzie bez znaczenia... ;)

    > BTW gdzie masz te 10C bo ja rano dzis na skutrze mialem 4C i info: warning
    > ICE :)

    Konstancin-Jez. miałem dokładnie 7 C ;)

    > Zeby bylo na temat to uzywam znalezionych w zeszlym sezonie FrankThomas
    > Aqua-costam, (podobno maja wewnatrz izolacje z folii)

    A możesz coś bliżej, bo szukam, szukam i nie mogę znaleźć konkretnego
    modelu... :(

    > Spodnie to klasycznie - odziez termo, jeansy Dragginy lub bojowki zimowe i
    > na to przeciwdeszcowki Polo za 8 ojro ew snolbordowe porcieta (tak panie KJ)
    > oczywiscie na zimowa odziez.

    Nie, nie ja w zimę na moto nie brykam. ;)
    Bojówki, jeansy czy kondony p. deszczowe z membraną mam, ale chciałbym
    mieć jedne 3w1 ;) Czyli cieplejsze na ok. 10C, ale z wypinaną podpinką,
    jeśli na trasie poprawi się aura... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 25. Data: 2010-09-07 18:20:25
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 13:50, KJ Siła Słów pisze:

    > I.
    > Heldy z goretexem, troche wiecej niz 5 euro... za 1 palec ;-)
    >
    > Ale daja rade przy -10 a nawet -15 i to na enduro.

    Dzięki, ale takie mierzyłem i są dla mnie za ciepłe, jakiś inny jestem,
    bo pod namiotami też raczej nie marznę... ;)

    > III.
    > Wg mnie mozna sobie zrobic dobrze i tanio tak:
    > 1. Wewnetrznie - Go-Sport czy podobny sklep i rekawice z cieplego jedwabiu.
    > 2. Zewnetrznie - co sie chce albo co sie juz ma byle nie bylo za ciasno
    > po zalozeniu na te wewnetrzne.

    Niestety, ale u mnie odpada, bo te co mam BF nie są wodoodporne, więc i
    tak musiałbym kupić 2 pary.

    > IV.
    > Acha, byl tu kiedys post Pietrasika nt. jezdzenia w niskich
    > temperaturach - sama prawda i polecam ten dzial archiwum itd...

    Gorąca prośba o pomoc z namierzeniem, bo nie bardzo umiem szukać w
    archiwum... :(
    Dzięki z góry!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 26. Data: 2010-09-07 18:20:46
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > dlatego szukam czegoś wodoodpornego.

    Albo gumowe, albo cos z gore-tex'em. Innego wyjscia tak naprawde nie ma.

    Jesli koniecznie skora to held ma w ofercie gore+skora, wiec powinny Ci
    przypasc do gustu... tylko cena ~2 razy wyzsza niz zakladasz;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 27. Data: 2010-09-07 18:26:16
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 16:07, Ivam pisze:

    > A co do tematu to polece poczekac do wczesnej wiosny (ew. do zimy) i
    > kasy (przynajmniej na rekawice) odlozyc wiecej, a potem kupic cos z
    > oferty alpinestars. Ja mam szmaciaki 4'ty sezon i dopiero teraz puscil
    > jeden szew.

    Sęk w tym, że chcę jeszcze pośmigać a łapy zaczynają mi marznąć... :(
    Nie chciałbym wydawać więcej niż 2 paki.
    Które Alpiny polecasz, bo mam możliwość kupować taniej ich produkty, ale
    nie wiem na które warto zwrócić uwagę? Niedawno kupione buty GT
    przetrwały jazdę w deszczu bez kropli wewnątrz, także dobrze się w nich
    chodzi.
    Choć to bardzo krótkie doświadczenia, to wstępnie jestem zadowolony.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 28. Data: 2010-09-07 18:29:13
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 13:42, de Fresz pisze:

    > Na miasto czy w trasę? Jeśli w trasę, to zapomnij o wodoodporności w tej
    > cenie, chyba że z apgrejdem pod postacią gumiaków z ogrodniczego.

    Przede wszystkim w trasę, bo to 95% czasu, który spędzam na motocyklu... ;)
    Wiem, że budżet nie jest wysoki, dlatego pytam na co warto zwrócić uwagę
    a co absolutnie odpuścić. Jeśli będzie trzeba dołożyć, to nie będzie
    wyjścia "tanie mięso psy jedzą"... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 29. Data: 2010-09-07 18:34:45
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 20:20, Ivam pisze:

    > Albo gumowe, albo cos z gore-tex'em. Innego wyjscia tak naprawde nie ma.

    Ok! Rozumiem.

    > Jesli koniecznie skora to held ma w ofercie gore+skora, wiec powinny Ci
    > przypasc do gustu... tylko cena ~2 razy wyzsza niz zakladasz;)

    Nie chodzi o wygląd, tylko mam (mylne?) wrażenie, że są trwalsze.
    Korzystając z Waszych opinii połażę jeszcze po sklepach, pomacam i coś
    tam sobie wybiorę... ;)

    P.S. A coś o spodniach?

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 30. Data: 2010-09-07 19:25:18
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie chodzi o wygląd, tylko mam (mylne?) wrażenie, że są trwalsze.

    Mylne. Najczesciej i tak szwy sie koncza, a nie sam material. Pokazalbym Ci
    te moje szmaty, ktore maja spod wykonany ze sztucznej skory i ani odrobiny
    sladow wytarcia po 3 latach uzywania na rowerze i moto.

    > P.S. A coś o spodniach?

    Ja mam nietypowe wymiary - bardzo szerokie uda, wiec kupilem takie ktore po
    prostu pasowaly i sa komfortowe w temp. ~10*, wiec sam tez szukam, ale
    takich na cieple dni.

    --
    pzdr:
    Ivam