eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSpodnie - czy wyjmowana membrana jest dużym udogodnieniem latem? › Re: Spodnie - czy wyjmowana membrana jest dużym udogodnieniem latem?
  • Data: 2009-05-31 19:13:21
    Temat: Re: Spodnie - czy wyjmowana membrana jest dużym udogodnieniem latem?
    Od: "Mystik" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:60517328-c1e8-4d05-9826-5b5f5a0421f0@m19g2000yq
    k.googlegroups.com...
    On 31 Maj, 20:56, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

    >Nie przesadzajmy u mnie sprawnie to robiac to 2 minuty (zamek wkolo +
    >4 zatrzaski po 2 na nogawke).

    Ale ile zastanawiania. Wpiąć czy nie wpiąć. I tak na końcu machasz ręką i
    jedziesz w ostatniej konfiguracji :).
    Miałem kurtkę z wszytą membraną. Teraz kupiłem zestaw z wypinanymi i
    membraną i podszewką. Nie kupiłem Rukki i pewnie dlatego nie jestem
    specjalnie zadowolony. Jak założę membranę to ponieważ trzyma się ona tylko
    na górze i na dole, to czuje pewien dyskonfort przy zakładaniu i
    zdejmowaniu, bo po prostu lata w spodniach. W kurtce jest już w ogóle
    tragicznie.
    Ale myślę, że doskonałego rozwiązania nie ma i już :).

    pozdr.
    Mystik