    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Spis kontaktow na Nokiach.
    Date: Mon, 28 Dec 2009 13:47:09 +0100

    Waldek Godel pisze:

    > Nie, nie dałem się zfrajerzyć na update do OVI. Zresztą po zobaczeniu Ovi
    > maps i Ovi store nie ciągnie mnie do niczego z Ovi w nazwie.

    To może ktoś korzystający z Ovi Suite mi coś doradzi?

    Założenia są takie:
    a) mam dwie Nokie (albo więcej) podpięte do Ovi Suite
    b) chcę wysyłać SMSy z Ovi Suite i wybierać ich adresatów z kontaktów
    (to wymaga synchronizacji kontaktów z Ovi Suite, bo kontaktów
    niezsynchronizowanych Ovi Suite nie pokazuje jako odbiorców SMSów)
    ORAZ
    c) chcę mieć w obu telefonach osobne książki adresowe, nie mam ochoty na
    ich wzajemną synchronizację.

    Na ten moment mam sposób na obejście problemu, ale dość upierdliwy:

    1. Backup kontaktów w pierwszym telefonie.
    2. Backup kontaktów w drugim telefonie.
    3. Synchronizacja kontaktów w obu telefonach z Ovi Suite - efekt:
    kontakty zsynchronizowane z Ovi Suite, a ponadto pomiędzy telefonami
    wymieszane (zsynchronizowane) książki.
    4. Przywrócenie kontaktów w pierwszym telefonie z backupu.
    5. Przywrócenie kontaktów w drugim telefonie z backupu.

    W efekcie mamy kontakty z obu telefonów w Ovi Suite - a co za tym idzie
    - można wysyłać SMSy z Ovi Suite i wybierać adresatów z tych
    zsynchronizowanych kontaktów, a po przywróceniu kontaktów z backupu
    wracam do kontaktów, jakie tam być powinny (sprzed niechcianej, ale
    koniecznej synchronizacji).

    Może ktoś ma jakiś bardziej sensowny pomysł?

    WN