  • Data: 2012-06-05 22:24:41
    Temat: Re: Specyfikacja serwerów pod system ERP
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Witam i mam nadzieje, że na dobrej grupie piszę.
    >
    > Chodzi mi o to, że piszę specyfikację na system ERP z podstawową
    > funkcjonalnością (Finanse-Księgowość, Kadry-Płace, Gospodarka Magazynowa +
    > Sprzedaż, Produkcja+Warsztaty, Controlling, Budżetowanie + Business
    > Intelligence, Środki Trwałe) + odpowiednia rezerwa zasobów sprzętowych na
    > przyszłość (dokupienie elektronicznego obiegu dokumentów w przyszłości).
    > Chodzi mi o to jakie na chwilę obecną należy wpisać minimalne wymagania na
    > serwer aplikacji i serwer bazy danych i macierz dyskową ?
> [...]

    Czy dobrze rozumiem: reprezentujesz zamawiającego i chcesz określić
    specyfikację sprzętu? Jeśli tak to nie powinieneś przejmować się
    hardwarem. To dostawca ma za zadanie dostarczyć sprzęt dopasowany
    wydajnościowo tak by spełnił wymagania pozafunkcjonalne (wydajność,
    pojemność, niezawodność) określone przez Zamawiającego.

    --
    pozdrawiam
    Piotr