  • 81. Data: 2015-04-04 21:07:36
    Temat: Re: Specyfikacja oleju silnikowego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 4 Apr 2015 14:00:33 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Wczesniej argumentowałes, ze ceny wysokie bo klient mówi, ze cena nie gra
    > roli.
    > Teraz mówisz, ze ceny wysokie, bo klient nie ma nic do gadania.

    No widzisz, bo to właśnie jest istota problemu.
    Klientem jest tu poszkodowany który może swobodnie wybrać gdzie kupi część
    i gdzie dokona naprawy - więc wybiera najdroższe ASO.
    Płatnik po prostu musi zapłacić wszystko to co będzie na fakturze i nie ma
    prawa do dyskusji.

  • 82. Data: 2015-04-04 22:15:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Jakieś tam najdroższe Carbone Lorainne RC8 pewnie kosztowałyby bez rabatów
    > około 2000zł, ale raczej nikt tego do cywilnych samochodów nie montuje, bo
    > tam wady "wyczynowości" zaczynają górować nad zaletami (brak homologacji
    > drogowej, pylenie, piszczenie, konieczność nagrzewania i szybkie zużyci).
    >
    > Takie już dobre klocki tuningowe do jeżdżenia 320km/h co to się nazywa
    > ceramiczne, to półka np. z oferty Ferodo DS2500, może DS3000 (chociaż te
    > już też zaczynają "wyczynowieć" i być w związku z tym upierdliwe) kosztują
> [...]

    No właśnie też coś mi się tak wydaje, że można kupić coś nie gorszego, za
    1/5 ceny.

  • 83. Data: 2015-04-04 23:12:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 4 Apr 2015 22:15:45 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No właśnie też coś mi się tak wydaje, że można kupić coś nie gorszego, za
    > 1/5 ceny.

    Jeszcze ciekawe ile trzeba zapłacić za te same części do Porsche, w takim
    samym ASO, ale w USA.

    Bo np. jeśli chodzi o Civica (do którego ceny znam najlepiej), to w USA
    większość części jest 2-3x tańsza - i są to te same części, z normalnego
    ASO.

  • 84. Data: 2015-04-04 23:24:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Apr 2015 23:12:33 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Jeszcze ciekawe ile trzeba zapłacić za te same części do Porsche, w takim
    > samym ASO, ale w USA.

    To droga marka takze w USA ... ale chyba nie az tak :-)

    > Bo np. jeśli chodzi o Civica (do którego ceny znam najlepiej), to w USA
    > większość części jest 2-3x tańsza - i są to te same części, z normalnego
    > ASO.

    Moze tam jakis urzad zadzialal i doszedl do wniosku ze ktos tu
    kradnie?
    Niby wolnosc, a urzedy tam czasem rozne rzeczy wyprawiaja.

    J.

  • 85. Data: 2015-04-06 22:23:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 03 Apr 2015 08:21:35 +0200, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

    >Oryginalny komplet linek do zmiany biegów do Fokusa MK1 benzyna (2
    >sztuki) - 799 zł we wcale nie najdroższym sklepie internetowym, co
    >stanowi odczuwalny procent wartości tego auta )))

    Ja pitolę, a to podobno Renówki są drogie w serwisowaniu :)
    Linki do zmiany biegów - 314 zł. w ASO Renault. Oczywiście brak
    zamiennika.

    Coby nie było za różowo - tylny zacisk hamulcowy - 1900 zł. Bosch
    sprzedaje go za 560 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 86. Data: 2015-04-06 22:47:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3mq5ia9g3qd8jibd97m1r5lot372avnfit@4ax.
    com...

    > Ja pitolę, a to podobno Renówki są drogie w serwisowaniu :)
    > Linki do zmiany biegów - 314 zł. w ASO Renault.

    Ale do Megane?

  • 87. Data: 2015-04-07 06:21:04
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    W dniu 2015-04-04 o 13:42, babel77 pisze:
    > Jeszcze jakieś 5 lat temu dostarczane były z tego samego magazynu co dla
    > autoryzowanych dystrybutorów w PL, ba nawet nieraz tymi samymi
    > ciężarówkami. Jak jest teraz nie wiem, nie zajmuje się tym już, ale nie
    > wydaje mi się żeby coś się zmieniło w tej materii.
    > pzdr
    Myślę, że masz rację :-)
    A to że ASO forsuje mi 5W30 zamiast 5W40 to tylko dlatego,
    że 5W30 jest droższy...

    M.

  • 88. Data: 2015-04-08 22:58:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 6 Apr 2015 22:47:25 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale do Megane?

    Do Meganki ok. 600 zł. za komplet. Z tym że w Megance można kupić
    oddzielnie jedną linkę. Jedna kosztuje niecałe 400 zł., druga około
    200.

  • 89. Data: 2015-04-09 06:39:06
    Od: babel77 <b...@o...pl>

    W dniu 2015-04-07 o 06:21, Mateusz pisze:
    > Myślę, że masz rację :-)
    > A to że ASO forsuje mi 5W30 zamiast 5W40 to tylko dlatego,
    > że 5W30 jest droższy...
    >
    > M.
    Nie wiem, moze byc tak, ze tak mają w umowie z firma olejową,moze tak
    kazal szef, może...
    5w30 można kupić w sklepie i wtedy róznica raczej niewielka w cenie w
    stosunku do 5w40

  • 90. Data: 2015-04-09 19:53:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 19:16, megrims pisze:

    > To, że w katalogu części zamiennych 911 w grupie skrzynia biegów jest
    > jedna pozycja: cała skrzynia. Żadnych uszczelek, tarczek, nic!

    W yarisie też jest cała skrzynia. Niestety.

    --
    MN