  • 41. Data: 2015-04-03 22:19:35
    Temat: Re: Specyfikacja oleju silnikowego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 3 Apr 2015 19:00:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Wiesz, to ze ktos zdziera *jeszcze bardziej* to mnie akurat nie dziwi.

    Skoro większość klientów ASO mówi że cena nie gra roli, a nawet gdyby się
    dało drożej to oni chętnie? ;)

  • 42. Data: 2015-04-03 23:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Skoro większość klientów ASO mówi że cena nie gra roli, a nawet gdyby się
    > dało drożej to oni chętnie? ;)

    Coż... :)
    Pół biedy, o ile znaja sie na rzeczy.

    Słyszałem ostatnio historie w ktorej jeden z ASO tak wymienił polos ze
    znajomy pojechał, wizał mechaników z ASO do swojego warsztatu i pokazywał
    im jak to sie robi...

    Chociaz ostatnio miałem do czynienia z ASO Fiata W Poznaniu na
    Wojciechowskiego - pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne.

  • 43. Data: 2015-04-03 23:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A coś więcej?

    Naprawde...? gugla wyłączyli...?

    https://www.google.pl/search?client=opera&q=poznań+b
    osa+linki&sourceid=oper
    a&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    http://tiny.pl/xhdg5

  • 44. Data: 2015-04-03 23:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Drogo.
    > Ja kupuję za 7 zł.
    > Ale to trzeba pomyśleć zawczasu i wiedzieć jaką drukarkę kupić.

    7zł za 10 kardridzy?
    Co to za sprzet?

    Co do myslenia zawczasu - kupujac drukarke cena tuszy to był jeden z
    wyznaczników.
    Kupiłem brothera, ale on nie tylko w kontekscie ceny tuszy sie sprawdził.
    Mam go juz ładnych pare lat, nic sie nie dzieje, no i oprogramowanie ma
    jakies takie ludzkie a nie to co proponował np. HP którego miałem
    poprzednio a ktory oprogramowanie miał tak zrąbane ze szkoda gadac...

  • 45. Data: 2015-04-03 23:58:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 3 Apr 2015 21:00:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Coż... :)

    No taki mamy system.
    Nazywa się obowiązkowe OC.

    > Pół biedy, o ile znaja sie na rzeczy.

    Z tym bywa słabo i mogę o tym też trochę poopowiadać :)

    > Słyszałem ostatnio historie w ktorej jeden z ASO tak wymienił polos ze
    > znajomy pojechał, wizał mechaników z ASO do swojego warsztatu i pokazywał
    > im jak to sie robi...

    No ja znam jedno takie, że co im po dostępnej bazie wiedzy skoro nikt w
    zakładzie nie włada angielskim.
    Mi kiedyś zepsuli klimatyzację i spaprali lakierowanie.
    A jak kolega przyjechał z wydrukowanym rysunkiem z katalogu części z
    jakiejś ruskiej strony, to w ASO go ładnie prosili żeby im dał linka do tej
    strony, bo oni takich fajnych katalogów nie mają :)

    Chociaż znałem też ASO w którym nawet ogarnięci ludzie pracowali, auta do
    sportu przygotowywali, ale przestali być ASO ;)

  • 46. Data: 2015-04-04 01:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > No taki mamy system.
    > Nazywa się obowiązkowe OC.

    I mowisz ze płatnikowi nie zalezy zeby było tanio?

  • 47. Data: 2015-04-04 07:41:35
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 3 Apr 2015 19:00:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Własnie kupowałem do mojej 10 kartridzy po 18,99 z przesylką wiec ceny
    > rzedu 99 brzmiaą dla mnie jak linka za 800 :)

    Ja kupiłem za 120 i chyba starczy mi do końca drukarki (9000 stron).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 48. Data: 2015-04-04 07:58:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > 7zł za 10 kardridzy?

    A Ty pisałeś o 1,89 za kartridge?
    No to daj źródło, bo też mam brothera.

  • 50. Data: 2015-04-04 08:43:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A Ty pisałeś o 1,89 za kartridge?
    > No to daj źródło, bo też mam brothera.

    Ja mam takiego leciwego:
    mfc 295 cn

    http://allegro.pl/i5207940316.html

    http://allegro.pl/i5219664390.html

    http://allegro.pl/i4925787648.html

    Pełno tego"
    http://allegro.pl/listing/listing.php?description=1&
    order=m&string=mfc+295c
    n&search_scope=wszystkie+działy&bmatch=seng-v6-sm-is
    qm-3-default-0113

    http://tiny.pl/xhdr6

  • 49. Data: 2015-04-04 08:43:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MadMan m...@n...wp.pl ...

    > Ja kupiłem za 120 i chyba starczy mi do końca drukarki (9000 stron).

    To chyba jakis specyficzny no chyba ze mowisz o tonerze do mono drukarki.