  • 31. Data: 2015-04-03 18:30:11
    Temat: Re: Specyfikacja oleju silnikowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    wiadomości grup

    >Zawsze mnie zastanawia jak prosty kawałek metalu i plastiku może
    >kosztować setki zł.....

    To zrob se sam :-)

    To znow nie jest taki proste, trzeba dobrac wlasciwy metal, obrobic,
    no ale najdrozsza to wtryskarka i forma do niej.

    Oczywiscie 800zl to gruba przesada, a i 80 pewnie tez.

    J.

  • 32. Data: 2015-04-03 18:43:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    a.pl...
> [...]
    > ale najdrozsza to wtryskarka i forma do niej.
    >
    > Oczywiscie 800zl to gruba przesada, a i 80 pewnie tez.

    I o tym piszę.
    To powinno jakkolwiek współgrać z faktycznym kosztem wytworzenia.
    Plus jakaś tam marża na każdym etapie.
    I za komuny tak to chyba działało, nikt nie dorzucał 3000 % marży.

  • 33. Data: 2015-04-03 19:01:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >I o tym piszę.
    >To powinno jakkolwiek współgrać z faktycznym kosztem wytworzenia.
    >Plus jakaś tam marża na każdym etapie.
    >I za komuny tak to chyba działało, nikt nie dorzucał 3000 % marży.

    Ale komuna zbankrutowala, pamietasz ?.

    Widac aby nie zbankrutowac nalezy dobic drukarki po 109 zl, ale
    kartridze do nich po 99 :-)

    J.

  • 34. Data: 2015-04-03 19:16:53
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-03 17:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik megrims m...@i...peel ...

    > W odniesieniu do porsche to chyba nie wypada mówić co się opłaca a co nie
    > :)

    To, że w katalogu części zamiennych 911 w grupie skrzynia biegów jest
    jedna pozycja: cała skrzynia. Żadnych uszczelek, tarczek, nic!
    Mi wymienili całą skrzynię. w Teomotors w Poznaniu za kilkaset złotych
    dorobią taka uszczelkę i wymienią. Serwis też powiedział, że odpłatnie
    to mogą uszczelkę wymienić. Ale na gwarancji cała skrzynia. No
    idiotyzm.

  • 35. Data: 2015-04-03 20:18:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 3 Apr 2015 18:21:42 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup

    > Zawsze mnie zastanawia jak prosty kawałek metalu i plastiku może kosztować
    > setki zł.....

    Monopol

  • 36. Data: 2015-04-03 21:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale komuna zbankrutowala, pamietasz ?.
    >
    > Widac aby nie zbankrutowac nalezy dobic drukarki po 109 zl, ale
    > kartridze do nich po 99 :-)

    Własnie kupowałem do mojej 10 kartridzy po 18,99 z przesylką wiec ceny
    rzedu 99 brzmiaą dla mnie jak linka za 800 :)

  • 38. Data: 2015-04-03 21:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Dawaj namiary, ku potomości i dla googla.

    ul. Bosa.

  • 37. Data: 2015-04-03 21:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Ale dziwisz się że tak drogo, czy że tak tanio?
    > Bo do Civica 2300zł (komplet dwóch linek - niedostępne osobno) :)

    Wiesz, to ze ktos zdziera *jeszcze bardziej* to mnie akurat nie dziwi.

  • 39. Data: 2015-04-03 21:50:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Własnie kupowałem do mojej 10 kartridzy po 18,99 z przesylką

    Drogo.
    Ja kupuję za 7 zł.
    Ale to trzeba pomyśleć zawczasu i wiedzieć jaką drukarkę kupić.

  • 40. Data: 2015-04-03 21:50:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...