  • Data: 2015-04-04 21:04:22
    Temat: Re: Specyfikacja oleju silnikowego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 4 Apr 2015 20:08:34 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...peel> napisał w wiadomości grup

    > No dobra, ale np. do rajdów czy innych sportów raczej badziewia się nie
    > bierze, nawet w niezbyt profesjonalnych seriach.
    > Tam klocki też kosztują po 2600?

    Jakieś tam najdroższe Carbone Lorainne RC8 pewnie kosztowałyby bez rabatów
    około 2000zł, ale raczej nikt tego do cywilnych samochodów nie montuje, bo
    tam wady "wyczynowości" zaczynają górować nad zaletami (brak homologacji
    drogowej, pylenie, piszczenie, konieczność nagrzewania i szybkie zużyci).

    Takie już dobre klocki tuningowe do jeżdżenia 320km/h co to się nazywa
    ceramiczne, to półka np. z oferty Ferodo DS2500, może DS3000 (chociaż te
    już też zaczynają "wyczynowieć" i być w związku z tym upierdliwe) kosztują
    400-500zł za komplet.
    Pewnie coś z tej półki sprzedają w ASO.

    Prawdę mówiąc klocki do Porsche nie będą nic inne niż te do każdego innego
    auta, bo to że auto jeździ 320, a nie 220 to jest uwzględnione nie tyle w
    materiale klocka, co w wielkości tarcz hamulcowych. Klocki będą podobne.