  • Data: 2015-04-04 13:03:33
    Temat: Re: Specyfikacja oleju silnikowego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Apr 2015 23:00:45 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > I mowisz ze płatnikowi nie zalezy zeby było tanio?

    Płatnik nie ma nic do gadania.

    Przedni zderzak wart może ze 100zł, kosztuje w cenniku monopolisty na rynku
    oryginalnych zderzaków (ASO) przykładowo 3000zł.
    I ubezpieczyciel musi zapłacić właśnie te 3000zł.

    I dlatego zderzak do samochodu kosztuje nawet więcej niż porównywalnej
    wielkości telewizor. A stopnień skomplikowania (i co za tym idzie kosztów)
    telewizora i zderzaka, dość istotnie się różni.