  • Data: 2013-10-16 08:28:10
    Temat: Re: Specyfikacja PC
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2late nabazgrał(a):

    > Hej,
    > Dostalem taka specyfikacje, propozycje ze sklepu on-line na stacje
    > robocza do wirtualizacji. Jakies uwagi, sugestie? Czytalem ostanio na
    > grupie, ze te Caviary Green cos nie bardzo ale nie wiem dokladnie gdzie
    > dzwonia bo wtedy nie bylem zainteresowany.
    > Corsair Carbide 300R Mid Tower
    > ASRock Z87 Extreme6 Intel Z87 Socket 1150 Motherboard
    > Intel CPU i7 4770 Socket 1150 Haswell Processor
    > Phanteks U-Type Dual Tower Premier CPU Cooler Black Edition 2 x 120mm
    > Premier Black Silent Fans
    > Corsair Memory XMS3 16GB DDR3 1600 MHz
> [...]

    Brak zastrzeżeń, co najwyżej zmiana dysku na lepszy bo z geeenami jest
    różnie albo działają długo albo padają w losowych momentach, zwykły tani
    dysk do tanich maszyn sprzedawany w dużych ilościach.

    Ale jak już coś zmieniać :) to pamięci na Kinkstona GX, dysk SSD na Samsunga
    840 PRO, płytę na Z87 Extreme6/ac
    http://www.asrock.com/mb/Intel/Z87%20Extreme6ac/ z zailacz na be quiet! DARK
    POWER PRO 10 550W MODULARNY 80+ GOLD