  • 1. Data: 2010-03-21 19:58:40
    Temat: Specyficzny przedłużacz
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Poszukuję przedłużacza z gniazdami jak w UPS, gdyby gniazda były z
    indywidualnymi bezpiecznikami byłoby idealnie.
    Chcę to kupić, gdybym miał robić to znam źródło części.
    Piotr

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4962
    (20100321) __________

  • 2. Data: 2010-03-22 10:13:23
    Temat: Re: Specyficzny przedłużacz
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "PP" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > Poszukuję przedłużacza z gniazdami jak w UPS, gdyby gniazda były z
    > indywidualnymi bezpiecznikami byłoby idealnie.
    > Chcę to kupić, gdybym miał robić to znam źródło części.

    Czy chodzi Ci o cośs takiego:
    http://www.allegro.pl/item951879594_listwa_zasilajac
    a_19_9_gniazd_iec320c13.html ?
    (pierwsza z brzegu aukcja)
    Jest tego troszkę na Allegro, wystarczy poszukać.

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 4962 (20100321) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Sugestia: http://img80.imageshack.us/img80/267/eset.jpg

    Qwinto

  • 3. Data: 2010-03-23 06:15:41
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Czy chodzi Ci o cośs takiego:
    > http://www.allegro.pl/item951879594_listwa_zasilajac
    a_19_9_gniazd_iec320c13.html ?
    > (pierwsza z brzegu aukcja)
    > Jest tego troszkę na Allegro, wystarczy poszukać.

    Dzięki o to mi chodziło, cena powala ale jest.
    Przy okazji grzebania na Allegro znalazłem krzesło elektryczne, ktoś
    produkuje taki przedłużacz do szafy 19" z męskimi wyjściami, chyba ludzi
    pogięło, wolałbym w to palców nie wkładać.
    Piotr