  • Data: 2014-05-28 15:43:30
    Temat: Re: Specjalnie do Ianusa
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Aby było jasne -- wg mnie Polska (za rządów DTuska) podąża
    > w kierunku granicy niemiecko-rosyjskiej biegnącej gdzieś
    > pomiędzy Wisłą i Wartą. :)
    >
    > Zaś ,,rząd'' Ukrainy dąży do granicy z Rosją, w skład której
    > wchodzi Donieck, Ługańsk itp. rejony, które obecnie ,,rządowi''
    > Ukraińcy wyniszczają artylerią -- jako tereny już rosyjskie.
    >
    > Natomiast Putin wg mnie najchętniej by przywitał sytuację
    > Ukrainy Janukowycza, w której Ukraina łączy się gospodarczo
    > i militarnie z Rosją, czy jak kto woli -- z Unią EuroAzjatycką.

    Moim zdaniem - bzdura, Ukraina znaczy dla Rosji mniej więcej tyle ile
    Polska dla USA. A więc nie żaden sojusznik, militarny czy partner
    gospodarczy, ale rodzaj bufora oddzielający bezpośrednio swoje terytoria
    od wrogich państw. Z małą uwagą że Rosji chodzi o obronę, wszak Ukraina
    to jej sąsiad, a USA w ich polityce podboju świata.