eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpecjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerowRe: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
  • Data: 2011-08-26 22:41:36
    Temat: Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiste jest też, że w wielu zastosowaniach
    > lepiej jest używać definicj dwubajtowych niż jedno. Są też takie miejsca,
    > gdzie unikod wypiera kodowanie ośmiobitowe. Ale nie jest to regułą.
    > A nade wszystko nie należy tego mieszać z istnieniem norm, a już zwłaszcza
    > z kolejnością ich powstawania. Innych oczywistości, jak tych, że czasem
    > warto sobie chlapnąć gorzałę, nawet nie będę wspominał (czy dobrze jest
    > mieszać z piwem, zdania sa podzielone).

    Cieszy mnie, że pewne rzeczy zaczynają być oczywiste. Podobnie oczywiste
    jest, że komputery 16 bajtowe są lepsze od 8 bitowych. Regułą rozwoju
    jest, że lepsze wypiera dobre z upieranie się przy starym nie może
    prowadzić do sukcesu. Ten niestety maruderów odcina bez litości.
    Upieranie się przy standardach przestarzałych nie może prowadzić do
    powodzenia działalności chyba, że chcemy zrobić karierę w muzeum.

    JanuszR